2013-07-28, 01:02
Medlem
Var på en fest idag där folket var ca 4-5 år yngre än mig och tröttnade rätt tidigt och drog hem. Mycket för att jag bara inte orkade med attityden och ämnena som diskuterades. Jag funderar på om man helt enkelt blir för gammal för att lyssna, göra och prata om vissa saker?
Citera
2013-07-28, 01:09
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjelken
Var på en fest idag där folket var ca 4-5 år yngre än mig och tröttnade rätt tidigt och drog hem. Mycket för att jag bara inte orkade med attityden och ämnena som diskuterades. Jag funderar på om man helt enkelt blir för gammal för att lyssna, göra och prata om vissa saker?
kanske. Men du är väl för ung för att kunna hitta meningsfullhet i yngre människor.
Klart att jag också hade kunnat dra, men det är spännande att lyssna på andra -de som man inte tillhör
Citera
2013-07-28, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjelken

Ja du är för gammal för allt. Det är kört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in