2013-07-28, 20:48
Medlem
Mer HC, Punk och Metal, släpp den här jävla trenden, up the horns.

Men om festivalen ska fortsätta som de senaste åren så hoppas jag på Bob Dylan.
Citera
2013-07-28, 21:09
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Seriöst, mer psytrance!

Fy fan vad fint Ace var och sista natten när man dansade hela jävla tiden. Det bara dånar i mina öron fortfarande av den magiska pumpande basen! Något i stil med Solar Fields runt kl 05:00 sista natten skulle vara skitbra det med.
Citera
2013-07-28, 21:21
Medlem
TintinoDbambinos avatar
Hej mitt sköna FB-folk! Tack för Emmaboda 13', saknar det och er redan!
Jag hoppas på mer funk faktiskt, skön musik med soft digg liksom
Annars tycker jag att årets lineup var riktigt bra med dessvärre FÖR mycket dubstep och FÖR lite indie, ett enstaka rockband skulle inte vara fel, inte heller Carbon Based Lifeforms. Jag diggar Solar Fields mycket och ännu mer efter dagens perfekta spelning men uppfatta mig inte fel, Carbon Based Lifeforms spelar i en annan liga.
Citera
2013-07-28, 21:21
Medlem
Kiltmannens avatar
Efter besvikelsen att både Youth Lagoon och Last Lynx ställde in i år förväntar jag mig lite mer indie år 2014 som kompensation! Annars avvaktar jag med specifika önskemål, men fint kommer det bli!
Citera
2013-07-28, 21:35
Medlem
TintinoDbambinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Efter besvikelsen att både Youth Lagoon och Last Lynx ställde in i år förväntar jag mig lite mer indie år 2014 som kompensation! Annars avvaktar jag med specifika önskemål, men fint kommer det bli!
Jag blev ledsen över att missat Last Lynx... Youth lagoon var en så jävla stor besvikelse likaså sub.
Och ja, mer Indie.
Kiltis, vem var du på träffen?!?! Sorry, var allmänt skev under hela festivalen
Citera
2013-07-28, 21:38
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TintinoDbambino
Jag blev ledsen över att missat Last Lynx... Youth lagoon var en så jävla stor besvikelse likaså sub.
Och ja, mer Indie.
Kiltis, vem var du på träffen?!?! Sorry, var allmänt skev under hela festivalen

Ja helt klart, var ett av banden jag taggat mest till

Haha vem var inte skev? Men jag var (föga förvånande) killen med lockigt hår och kilt på sig annars hade jag väl typ quiet life keps, nån öppen rutig skjorta tror jag och en vit tröja under. Och drack smålands lite svårt att komma ihåg ansikten men är nästan övertygad att vi hälsade!
Citera
2013-07-28, 22:04
Medlem
TintinoDbambinos avatar
Citat:
Ja helt klart, var ett av banden jag taggat mest till

Haha vem var inte skev? Men jag var (föga förvånande) killen med lockigt hår och kilt på sig annars hade jag väl typ quiet life keps, nån öppen rutig skjorta tror jag och en vit tröja under. Och drack smålands lite svårt att komma ihåg ansikten men är nästan övertygad att vi hälsade!
Haha, ofc! Jag har svaga minnen av dig... Kilten kommer jag nog fan ihåg! Eller?

Jag var snubben i skrubben med linnet och likadana brillz som dauggel.
Var du med när vi satt i ringen och hade det trevligt? =)
Citera
2013-07-28, 22:08
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TintinoDbambino
Haha, ofc! Jag har svaga minnen av dig... Kilten kommer jag nog fan ihåg! Eller?

Jag var snubben i skrubben med linnet och likadana brillz som dauggel.
Var du med när vi satt i ringen och hade det trevligt? =)

Det är lugnt, haha!

Ja, det var jag! Satt med ansiktet mot själva kojan (ryggen mot redbull-tältet) om jag inte missminner mig vi får helt enkelt ta och ses nästa år och se om vi känner igen varandra
Citera
2013-07-28, 22:13
Avslutad
Citat:
Det är lugnt, haha!

Ja, det var jag! Satt med ansiktet mot själva kojan (ryggen mot redbull-tältet) om jag inte missminner mig vi får helt enkelt ta och ses nästa år och se om vi känner igen varandra

Det är lugnt grabbar, jag känner inte igen någon i verkligheten förutom MachineheadXXX, youpendii, tvannten och energy även om jag vet att jag hälsade på fler men nästa år ses alla igen!
Citera
2013-07-28, 22:21
Medlem
sappys avatar
Sjukt taggad redan!

Hoppas fan dom kör vidare på elektroniskt nästa år. Emmaboda 2013 är fan bland det roligaste jag upplevt i hela mitt liv! Helt vansinnigt.

Vore häftigt med nån halvstor internationell hiphop artist annars också. Necro tex. vore lite fräckt
Känns inte sannorlikt Emmaboda 2014 blir en indiefestival. Har vart på Emmaboda sen 11 år tillbaka och så bra som det är nu har det fan aldrig varit. Dessutom vore det rätt onödigt att byta tema när köpt in feta lasrar och fixat upp som fan.
Citera
2013-07-28, 22:29
Medlem
naoshs avatar
haha!, peppa nu?, fan vad ni är galna allstå!. me gusta!!
Citera
2013-07-28, 22:47
Medlem
tibiapunktcoms avatar
Early bird gets the worm! Skönt folk ni är alltså

Skulle vilja se Trainspotters och typ Ismen på scen, fast jag tycker dom sköter bokningarna rätt så bra faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in