Citat:
Ursprungligen postat av
failure
Låter konstigt att du får små pupiller av Voxra, det är vanligt att se ut som en tjackpundare ett par dagar, men det brukar gå över rätt fort. Muntorrhet, illamående, minskad aptit och tinnituslikande symptom är rätt vanligt men det är nästan en biverkan som finns på allt som går på noradrenalin. Muskelryckningar vet jag inte hur vanligt det är men om du känner att du får kramp ska du absolut inte fortsätta med det utan kontakta läkare.
ok, ville helst inte kontakta honom om det men ärligt talat har jag haft väldigt mycket kramper, för tre dagar sen hade jag kramper som gjorde att jag knappt kunde röra mig, ryckte i ena axeln och i ena foten, höll på i en timme. Dagen efter kände jag mig jättekonstig och matt.
Någon som vet nåt alternativ till Voxra mot tröttheten? Spelar ingen roll om det är lagligt eller ej, just nu håller tröttheten på att förstöra mitt äktenskap och sabba mitt jobb, har varit trött/matt i över ett år, är beredd att testa allt som kan fungera. (har övervägt små doser av amfetamin, vet dock inte var man får tag på det eller om det kanske ger samma biverkningar som Voxra)