2013-07-26, 17:53
Medlem
StonedSeans avatar
Tjena,

Ända sedan tolv års åldern har jag märkt att jag har multi-orgasm som kille. Dvs att jag kan ejakulera sperma 1-2 gånger, därefter fortsätta runka och ändå så är det skönt. Man kan väl säga att efter ungefär 10 gånger eller så blir det mindre skönt. Jag bor fortfarande hos mina föräldrar och att runka med multi-orgasm kan ta väääldigt lång tid innan man är klar..

Hur som helst är jag också oskuld. Jag undrar hur detta kommer funka i sängen med en tjej? Man kan väl säga att jag har övat i över 6-7 år nu, så jag vet att jag kommer hålla ett tag. Första gången lär jag väl också använda kondom, men den kommer ju blir fylld..? Ska man byta den, eller hur funkar det?

Overall tycker jag det är ganska skönt med multi-orgasm , men är väldigt nyfiken hur det funkar i sängen. På porr-videos är det liksom straight forward. Snubben knullar tjejen i en 20 minuter eller så, sedan är det slut.

Tacksam för alla svar!
Ha det gött,

Sean
Citera
2013-07-26, 17:59
Medlem
Det är stor skillnad mellan att knulla och runka min vän, bara så du inte har för höga förväntningar på dig själv sen. Hur multi orgasmer fungerar lämnar jag till någon annan
Citera
2013-07-26, 18:02
Medlem
StonedSeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamejkanmikrejsy
Det är stor skillnad mellan att knulla och runka min vän, bara så du inte har för höga förväntningar på dig själv sen. Hur multi orgasmer fungerar lämnar jag till någon annan
Ända skillnaden jag har hört är att knulla känns lite skönare samt är våtare..?
Citera
2013-07-26, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedSean

Jojo, men menar mer på att du inte ska bygga upp någon tro att du är porrguden innan du ens blivit av med oskulden. Nerver och slak kuk är inte helt ovanligt tex
Citera
2013-07-26, 18:06
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
ive got bad news for you my friend... första gången är en av dom största besvikelserna som du kommer få uppleva haha
Citera
2013-07-26, 18:07
Medlem
MaryBells avatar
Byt kondom i mellan i alla fall.
Citera
2013-07-26, 18:09
Medlem
Citat:

Du är bara ett par år yngre än mig men din okunskap är väldigt främmande.

OnT: Jag tror inte det finns många kvinnor som skulle uppskatta det. Generellt sätt brukar en timmes sex leda till att båda blir uttråkade (iaf för mig) och eventuellt blir kvinnan öm. Kan ju bero på 25an men men..

Ännu mer OnT: Byt kondom, det är oerhört osäkert att fortsätta med samma vad jag vet.
Citera
2013-07-26, 18:22
Medlem
StonedSeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
ive got bad news for you my friend... första gången är en av dom största besvikelserna som du kommer få uppleva haha
Det skiljer sig från kille till kille. Har kört att om man inte har runkat på två veckor och sedan har sex ska det vara sjukt skönt (samma sak gäller när man runkar också). Det ska samtidigt vara lite romantiskt tycker jag själv.

After all lär första gången gå rätt så bra med tanke på att man har Flashback .
Citera
2013-07-26, 18:56
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Det skiljer sig från kille till kille. Har kört att om man inte har runkat på två veckor och sedan har sex ska det vara sjukt skönt (samma sak gäller när man runkar också). Det ska samtidigt vara lite romantiskt tycker jag själv.

^.^ jag säger inte att min första gång var dålig med tanke på att jag var relativt porrskadad och tjejen visste vad hon gjorde gick det över förväntan. Lycka till!
Citera
2013-07-26, 21:46
Medlem
Fegyvereks avatar
Haha. Jag är nästan likadan. Kan hålla på, komma, sen fortsätta, och komma igen.

Både vid runk och knull. Även om de inte har några direkta likheter.

Dock är det ju verkligen inte lika skönt andra, tredje osv gången.
Citera
2013-07-27, 00:51
Medlem
Citat:
Då har du hört fel. Det är ungefär som att jämföra jogging med att åka skidor. Det går inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Damn straight! Första gången är värdelös. Dom som tycker att första gången är minnesvärd måste vara dom som förlorat oskulden i en trekant.

Citat:

Det kommer inte bli romantiskt, det kommer bli något annat, men inte romantiskt!
Haha, romantiken finns aldrig när oskulden flyger iväg, fattar inte vem som kom på det där med att det ska vara romantiskt? Om något så är det löjligt, ingen vet vad dom håller på med första gången. Det tar ett par år att bli ett proffs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in