2013-07-24, 21:18
Medlem
Hej!

Jag har letat som en galning på nätet efter en lösning men har inte hittat någon.
Problemet är att jag brukar ladda ner musik från en och samma hemsida = samma albumnamn.
Kollar man på mp3-låtens "bild" så är stämmer den helt okej i datorn. När jag sedan synkar den i Kies så blidas en och samma bild för cirka 100 låtar (som kommer från samma sida). Jag vill ha enskilda mp3 bilder och inte bara en så kallad "album art".
På nätet föreslår de typ i-tag så att man tankar missade bilder men det är inte saken.

Hoppas ni förstår mitt problem.
MVH
Citera
2013-07-24, 21:26
Bannlyst
Jag för över mina filer/mappar med kabel utan Kies till min S4a och jag får rätt bilder!
Citera
2013-07-24, 21:48
Medlem
Ska testa detta! Tackar!
En sak till som jag stör mig på är faktiskt att jag vill sortera på senaste ändrad eller liknande. Vet att det finns "senaste tillagda" men den funktionen är inte alls som jag vill ha det. MVH
Citera
2013-07-24, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FucKing
Jag för över mina filer/mappar med kabel utan Kies till min S4a och jag får rätt bilder!

Det funkade tyvärr inte då jag öppnade och la in via mappväljaren i kies Har mac och kan inte hitta mobilen på ett annat sätt..
Citera
2013-07-24, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CMDC
Det funkade tyvärr inte då jag öppnade och la in via mappväljaren i kies Har mac och kan inte hitta mobilen på ett annat sätt..

Du får köpa en PC istället, kan tyvärr inte hjälpa dig!
Citera
2013-07-24, 22:34
Medlem
Proppiss avatar
Installera t ex Airdroid på telefonen, anslut till ditt Wifi och surfa in på telefonen med en browser så kan du föra över filer utan Kies.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in