Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-07-22, 07:11
  #37
Medlem
misspanigales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ogiltigvinnare
Jag vet inte om detta är rätt forum men vi gör ett försök. Och hoppas på en snäll moderator som kanske kan flytta tråden om den är felplacerad.

Förfakta:
Jag bor utomlands. Jag är mellan 20-35. Jag är hetrosexuell. 185-205cm lång. Kraftigt byggd. 90-120kg. Jag har haft mellan 50-150 oskyddade sexuella kontakter med tjejer. Aldrig haft ångest över könssjukdomar*.

Det har gått ett par år sedan nedan skedde. Jag har skrivit ner samma historia säkert 10 gånger för att ventilera men aldrig delat med till någon. Jag vill dela med mig som en process i att bearbeta det som skedde. Ni får skratta, gråta, bli arga, skämta om det, ställa frågor eller ge mig svar. Jag vet inte riktigt vad jag förväntar mig känns skönt att diktera det.

Förlåt men det här låter som en dålig kontaktannons.
Citera
2015-07-22, 09:29
  #38
Medlem
Gosifs avatar
Trist grappen, men det är bara att gå vidare. Hoppas du inte har en massa MENA-sjukdomar nu bara.

Citat:
Ursprungligen postat av Anusmagma
Men vill man ha hiv ändå?
Skulle du tacka ja till lite hiv kanske?



TS, beklagar det du varit med om. Jag tycker det är något du ska prata om utan att skämmas över, det är svårt men det gör det lättare och du kan även hjälpa andra som varit med om det att komma över skammen och även våga söka hjälp.
Är du fortfarande nojig över hiv så tycker jag du ska testa dig igen, även om det är flera år sen.
PM:a gärna om du behöver snacka<3

Tänk att det här är flashback, inte familjeliv.se direkt..
Citera
2015-07-22, 17:41
  #39
Medlem
Mannen , denna berättelse är för jävlig. Lider faktiskt med dig. Skit i alla idioter som finns på detta forum och jag vill önska krya på dig samt säga att du ska kolla framåt , lycka till !

Mvh
Citera
2015-07-22, 18:19
  #40
Medlem
imperatrixs avatar
Relationsakuten --> Psykisk hälsa
/Moderator
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback