Citat:
Ursprungligen postat av
LingonGrovan
Antagligen lite krd i halsen efter svningen, inget att oroa sig ver. Hans rst kommer skert n sitt vanliga tonlge snart!
Det du ska hlla koll p r att sren hller sig stngda, att han inte svullnar, blder eller har varflytning frn sret. Katter har hgre kroppstemperatur n oss, men brukar synas att de har feber p matta gon, trtthet, brist p aptit och allmnt nedstmt mende. Sknt att f en kastrering gjord, grattis till din frhoppningsvis lugnare, trevligare och mindre testotokiga katt!
Antagligen. Han var tillbaka hos vet idag fr spruta (ska ven dit imorgon med) s dom hller koll p att det ser bra ut tillsvidare iallefall. Men han verkar rtt ostrd av det hela nd. ter gr han som vanligt, sover gr han rtt mycket om dagarna nd d jag bor i ett land med s jvla hg dagstemp (blir jobbigt ibland ven om ACn r igng) och han smpratar och kommer och gullar ibland, s han verkar rtt okej.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nomoto
Haha han frsker vl visa att han r jvligt missnjd med avsaknaden av sina bollar?
Hahaha! Antagligen. Trots det s kom han och sov hos mig hela kvllen och natten efter operationen (kanske fr att jag r varm att sova p eller fr att det r tryggt, vad vet jag haha) och gosar rtt mycket med mig idag med.. Eller det kanske r en del av hans onda plan?