Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Du förstår fortfarande inte mötet i en ögonkontakt eller ett leende.
Jo, jag förstår att det i ditt fall handlar om att utbyta energi med någon och det chaffisen gjorde var att skoja med dig för att du skulle skratta och bli glad så dina egna energinivåer höjdes.
Jag förstår också skillnaden mellan oss två - du väljer att vara frikostig och spontan med din energi och jag vill vara återhållen och mer eftertänksam med min.
Du vill ge din energi till människor som du kanske inte vet något om och som skulle kunna vara riktiga svin som för tillfället valt att maskera sina fula trynen bakom vardagsflirtande och jag vill ge min till pålitliga människor som jag åtminstone är bekant med och som faktiskt gjort något fint för att förtjäna den.
Det handlar i mitt fall om att fördela glädje och uppskattning på ett rättvist och praktiskt sätt.
Förövrigt saknar jag inte humor bara för att jag inte delar dina åsikter om lättvindigt flirtande.
Och jag tror inte att jag saknar spegelneuroner heller -
http://www.youtube.com/watch?v=gEmh6f1zDlM
Detta är ett klipp som gett mig träningsvärk i magmusklerna av allt skrattande det frambringar och det är just pippins skratt som gör mig så glad varje gång och detta kan väl inte bero på något annat än att mina spegelneuroner aktiverats eller?