Citat:
Ursprungligen postat av
blabla12345
Asperger? Snälla, smickra inte honom med sådana benämningar. Ni har också begränsade kunskaper om asperger här, som inte sträcker sig bortom banala stereotyper. Det omfattar betydligt mer än en annorlunda perception - det är en geniförutsättning.
Det anknyter till en annan diskussion där Coffe sköt sig i foten så till den milda grad att det stänkte lilltå i ögat på mig. Jag tycker dock att det är ofräscht att använda såna uttryck. Ignorant.
Sök upp den, det är rolig läsning. "Amatörpsykologin på R&S och DSM-IV" tror jag den heter, har för mig du var med. Fotografiskt minne blir lite paj av gräs. Förresten,
Et tu,
Burros?
Flirtandets konst lever dock, var tvungen att testa att skjuta ut lite POSITIV ENERGI i världsalltet, och det jag gav fick jag tillbaks.
Jag var sjukt törstig på lunchen av olika anledningar, och bad om en "isvatten, helst gjord på ditt badvatten" till krögarinnan på haket jag frekventerar ofta.
Fick tillbaks en kokosnöt med isvatten med tillhörande paraply och tomtebloss. Det var mycket trevligt. Vi låg inte med varandra efteråt.