2013-08-14, 00:35
Medlem
Hajafintens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PurpleFlower83
Inga icke-vita tillåtna på detta forum.

Ja för det vore ju verkligen gå i linje med Flashbacks syfte.

Kan vi inte lägga religionsforumet som subforum i Konspirationer och alternativa teorier?
Citera
2013-08-14, 01:54
Medlem
Roibots avatar
Det som jag vill förbättra har jag tagit upp i min underbara tråd med 7 fantastiska förslag.

https://www.flashback.org/t2168199
Citera
2013-08-14, 02:00
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Kan ni inte annonsera på bussar eller fixa informationsblad man kan skriva ut och "glömma" på säten lite varstans.
Pappa betalar?
Citera
2013-08-14, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajafinten
Heta ämnen MÅSTE komma tillbaka.

Ja heta ämnen vill jag också ha tillbaka
Citera
2013-08-14, 02:59
Medlem
phonyponys avatar
Är två månader gammal användare nu jag undrar -
Hur kommer det sig att hela hemsidan består av bara grått i olika skalor och inget mer? Är det någon tanke bakom som jag som ny inte fått nys om än? Med det menar jag typ är de nåt som e kult då för FB och vad betyder den där rökande katten?

Skulle ju inte skada med färg i bakrunden enligt mig
Citera
2013-08-14, 07:56
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phonypony
Är två månader gammal användare nu jag undrar -
Hur kommer det sig att hela hemsidan består av bara grått i olika skalor och inget mer? Är det någon tanke bakom som jag som ny inte fått nys om än? Med det menar jag typ är de nåt som e kult då för FB och vad betyder den där rökande katten?

Skulle ju inte skada med färg i bakrunden enligt mig

Det finns lite olika teman som du kan skifta mellan. Finns under 'Kontrollpanel' - 'Redigera alternativ'.

Den rökande katten är Axl Jansson, vår maskot.

admin5
Citera
2013-08-14, 08:14
Medlem
Flashback innehåller väldigt mycket som kommer helt i bakgrunden. Det som syns är alla hata invandrare och kvinnor-trådar. Dem skulle jag gärna slippa. Kan också hoppa över knark och pedofiler.

Finns det redan nu möjlighet att sortera bort delforum vill jag gärna veta hur. Om inte skulle det vara bra med en sån funktion.
Citera
2013-08-14, 10:44
Medlem
Basfrostens avatar
Jag skulle vilja ha en bättre sökfunktion, då främst på användare. Om man söker på en användare i en tråd får man oftast inte upp honom bland skrivna inlägg, utan sådana han blivit citerade i. Det vore trevligt om man kunde söka direkt på användare i trådarna, utan en massa krångel.

Fast jag vet inte, det kanske man redan kan. Är ju ändå rätt ny.
Citera
2013-08-14, 10:57
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basfrosten
Jag skulle vilja ha en bättre sökfunktion, då främst på användare. Om man söker på en användare i en tråd får man oftast inte upp honom bland skrivna inlägg, utan sådana han blivit citerade i. Det vore trevligt om man kunde söka direkt på användare i trådarna, utan en massa krångel.

Fast jag vet inte, det kanske man redan kan. Är ju ändå rätt ny.
skriv a:användarnamn i sökfältet
Citera
2013-08-14, 16:56
Medlem
Basfrostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roi
skriv a:användarnamn i sökfältet
Tackar! Då vet jag det.
Citera
2013-08-14, 17:41
Medlem
Jag har hängt här sedan (tidigast) 2008. Jag tycker att trådar som ligger i AB&K och O&K och ligger på Aktuella ämnens övrigasektion automatiskt borde överföras till Nyheter.
Citera
2013-08-14, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnhildur
Flashback innehåller väldigt mycket som kommer helt i bakgrunden. Det som syns är alla hata invandrare och kvinnor-trådar. Dem skulle jag gärna slippa. Kan också hoppa över knark och pedofiler.

Finns det redan nu möjlighet att sortera bort delforum vill jag gärna veta hur. Om inte skulle det vara bra med en sån funktion.
Du tänker på när du besöker flikarna "Aktuella Ämnen", "Nya Ämnen" eller "Nya Inlägg"? Det finns inget filter att applicera men vad du kan göra på förstasidan är att dölja de forumkategorier som inte intresserar dig. Det gör du genom att klicka på pilen som du finner här.

Nu är det inget jag gör själv då min webbläsare inte sparar cookies.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in