Citat:
Ursprungligen postat av
thewellovedone
Att fler grupper än blonda högermän ska bli medlemmar. Så som det nu är, om man ska ta ett exempel, så är det femtio manliga kvinnohatare som diskuterar feminism och två kvinnor som ska försöka försvara kvinnokönet. Det är otroligt enformigt. Jag vill att fler grupper ska komma in i matchen och fightas. Jag menar, det är väl ett debattforum, eller är det inte det kanske?
Citat:
Ursprungligen postat av
b0gfetto
Det är ju inget vi moderatorer eller admins kan påverka. Känner du några som har motsatta åsikter så be dom registrera sig och debattera, det är det enda sättet.
Håller med er båda. Det gäller att de av oss som inte delar åsikter med "the typical flashbackare"-stereotypen talar gott om Flashback annorstädes, får folk att förstå att Flashback kräver tusentalet mer epitet än "kvinnohatarsidan" och "rasistforumet".
Som det är nu kan det vara lite övermäktigt att ibland våga sig in i I&I och F&J, inte för att man INTE vill att alla ska säga sitt på sina sätt, utan för att man blir trött på samma gamla ramsor...
Och fatta det här, jag registrerade mig för en mängd år sen, skrev ett par inlägg (eftersökte ett roligt klipp) och sen var jag bara lurkare i fem hela år.
Först nu i år, denna sommar faktiskt, har jag börjat engagera mig för att själv bli aktiv här på riktigt, och det är en helt annan bild av forumet man får som en i smeten än som någon i utkanten oälskad.
Friheten som Flashback banar väg för är inte till för enbart ett antal åsiktsgrupperingar - och det är det alla vi som någonsin skrattat åt en underbar trådstart, fått rekordsnabba svar på något man eftersökt, läst urintressanta analyser av böcker och tv-serier, fantiserat loss vid läsning av valfri tripprapport och fått reda på vad som hänt först av alla när Aftonbladet skrivit "Det sa bara BOOM" som huvudrubrik MÅSTE förmedla till de som vanligtvis inte hänger här men har hört om det ibland rätt så kukdoftande vredesmodet som följer med vissa starkare vindar...
Och så kanske man skulle ge sig in lite mer i I&I och F&J. Inte vara den som är den om man vill förändra det och det.
Leve Flashback! Leve flashbackarna!