2013-07-23, 23:19
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Hej !

Denna tråd är bara för nya medlemmar från 2009-2013 , vad skulle ni vilja förbätra i forumet ?

Vilka fasta klistrade trådar saknas m.m ? Så ordet är fritt

Jag skulle vilja få humorlänkar , detta saknar jag , eller finns det ?

- Jag skulle vilja få ett ljud eller att man kunde välja ett själv när man får ett PM , ibland så är det en siffra där uppe och man har missat detta , skriv såna saker här t.e.x
Senast redigerad av MetroGoldwynMayer 2013-07-23 kl. 23:31.
Citera
2013-07-23, 23:23
Medlem
https://www.flashback.org/f78

Har hängt här från och till i snart åtta år, och jag har anpassat mig till förändringarna som skett. Det enda jag egentligen kan sakna är heta ämnen. Sedan att många moderatorer verkar ha en pinne i röven över inlägg i vilka man skriver "blatte/svartskalle/nigger" etc. är likaså beklagligt. Kan inte minnas att jag någonsin rapporterats för sådana inlägg innan 2011/2012... "HMF", vilket skämt.
Citera
2013-07-23, 23:25
Medlem
Ha möjligheten till att sortera forumen i personlig ordning istället för att vara tvungen att se dem i alfabetisk ordning. Nu känner jag inte att det är en speciellt viktig punkt, i så fall hade jag nog startat en tråd i Flashback-avdelningen.
Citera
2013-07-23, 23:28
Medlem
Hajafintens avatar
Heta ämnen MÅSTE komma tillbaka.
Citera
2013-07-23, 23:34
Medlem
AbdullahSvenssons avatar
AÄ har höjt forumets kvalité med hästlängder. Sluta låtsas som att det var bättre förr.
Jag har funnits på forumet sedan nyår 2010 så jag hör väl till den "nya" delen användare, det ända jag saknar är väl några underforum till Utbildning och studier. Eventuellt få Lounge tillbaka men behovet finns kanske inte längre som det fanns då.
Senast redigerad av AbdullahSvensson 2013-07-23 kl. 23:38.
Citera
2013-07-23, 23:34
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Ha möjligheten till att sortera forumen i personlig ordning istället för att vara tvungen att se dem i alfabetisk ordning. Nu känner jag inte att det är en speciellt viktig punkt, i så fall hade jag nog startat en tråd i Flashback-avdelningen.

Smart , detta hade varit grymt om man kunde göra , nytänkande är det som gäller nu .
Citera
2013-07-24, 19:08
Moderator
impieteers avatar
Laidback --> Flashback
/Moderator
Citera
2013-07-24, 20:01
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Förlåt för att jag som "gammal" användare kommer in i tråden, men det här är ju ett jättebra förslag! Jag skulle älska det! Alternativt att man fick lista favorit-forum som dyker upp ovanför den vanliga raddan av forum. Det vore fint!
Citera
2013-07-24, 20:42
Medlem
bjaefss avatar
Jag kan inte hävda att jag är en särskilt aktiv användare. Något som dock skulle göra mig mer aktiv vore om man kunde ges möjligheten att så att säga välja själv vilka forum man skulle få fram på aktuella ämnen, i stil med reddit. Jag skulle tycka att det blev så mycket bättre om jag hade matlagning och metoder, musik, medicin och hälsa och jakt, fiske och vildmark på aktuella ämnen istället för, ptja, I&I, droger och paparazzi/kändisbilder (exempelvis).

Och ta tillbaka livsnjutare & finsmakare, för guds skull. Man borde kunna handskas med att någon skriver att lössnus är livsnjutning då och då, det är väl lite det som moderatorer är till för?
Citera
2013-07-25, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MetroGoldwynMayer
Smart , detta hade varit grymt om man kunde göra , nytänkande är det som gäller nu .
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Förlåt för att jag som "gammal" användare kommer in i tråden, men det här är ju ett jättebra förslag! Jag skulle älska det! Alternativt att man fick lista favorit-forum som dyker upp ovanför den vanliga raddan av forum. Det vore fint!
Kul att förslaget gillas. Jag ser det mer som en bekvämlighet än ett måste. Är det inte allt för avancerat att verkställa så vore det ju ännu bättre.
Citera
2013-07-25, 04:35
Bannlyst
Jag tycker att 1.03-regeln borde tas bort helt. Helt värdelös regel och den motarbetar yttrandefriheten på forumet. Det är min åsikt om vad som borde förbättras.
Citera
2013-07-29, 17:12
Medlem
Semestas avatar
Jag tycker en möjlighet till att filtrera ämnen med "Trådar jag deltagit i" bör finnas. Det för att få trådar efter mitt intresse högst upp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in