• 1
  • 2
2013-07-22, 15:29
Medlem
Hej alla! Jag undrar vilket av de här två är mest effektivt för viktnedgång? Och vad ligger priset på för de båda?

Skicka gärna PM om ni känner till någon seriös onlineshop också.
Tacksam för svar!!
Citera
2013-07-22, 15:41
Medlem

Efedrin, men varken eller rekommenderas. Tramadol blir man ju bara jävligt seg av, och det borde du väl klara av att räkna ut själv, om du inte är helt dum i huvudet? Smärtstillande är ju sällan uppiggande.
Citera
2013-07-22, 15:51
Bannlyst
Frågan är ungefär;

"Hej, jag ska springa Marathon, vad är bäst att ta innan loppet? Heroin eller redbull? Hej hej!"
Citera
2013-07-22, 15:56
Medlem
xtrftw1337s avatar
Vadå? Ut och spring istället din late fan..
Citera
2013-07-22, 15:59
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Haha, ja du. Vad tror du själv?
Citera
2013-07-22, 16:02
Medlem
Brmcs avatar
Alltså. Okej. Hur tänkte du nu? Hur som, efedrin är smidigast. Men det är relativt enkel matematik det här med viktnedgång. Gör av med fler kalorier än du får i dig. Så att börja knarka betyder inte direkt att du kommer gå ner i vikt, bah så du vet lix.
Citera
2013-07-22, 16:07
Medlem
Det är väl klart att jag vet att motion är ett bättre alternativ, daah? Jag har ingen lust att gå ut. Dessutom vägrar jag träna i det här svettiga vädret Jag blir så lätt uttråkad då jag är hemma hela tiden, vilket leder till ett enormt sötsug.. Jag är alltså ute efter något aptitdämpande. Varför anser ni Tram och Efedrin vara dåligt då?
Citera
2013-07-22, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Alltså. Okej. Hur tänkte du nu? Hur som, efedrin är smidigast. Men det är relativt enkel matematik det här med viktnedgång. Gör av med fler kalorier än du får i dig. Så att börja knarka betyder inte direkt att du kommer gå ner i vikt, bah så du vet lix.

Jo, jag vet. Tänkte ta dem i ca en månad som en kickstart. Ska börja träna i september.
Citera
2013-07-22, 16:13
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumlekakan
Jo, jag vet. Tänkte ta dem i ca en månad som en kickstart. Ska börja träna i september.

Ah, fast det är fortfarande mycket enklare att bara börja träna än att ta något. Jag står dock fast vid efedrin, då det används vid viktnedgång. Ska inte moralisera mer än nödvändigt, men försök att lägga om kosten med. Ät mindre kolhydrater, rör på dig lite mer än nödvändigt och ta du ditt efedrin så ska du se att du blir snygg inför din thailandsresa så du kan haffa alla chilla gussar och dricka sourzshot och ändå ha sexpack!
Citera
2013-07-22, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Ah, fast det är fortfarande mycket enklare att bara börja träna än att ta något. Jag står dock fast vid efedrin, då det används vid viktnedgång. Ska inte moralisera mer än nödvändigt, men försök att lägga om kosten med. Ät mindre kolhydrater, rör på dig lite mer än nödvändigt och ta du ditt efedrin så ska du se att du blir snygg inför din thailandsresa så du kan haffa alla chilla gussar och dricka sourzshot och ändå ha sexpack!

Haha jag är tjej förresten . Ja jag ska sluta äta onyttigt också. Får hoppas att efedrinet dödar mitt sötsug. Tack!!
Citera
2013-07-22, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Haha, ja du. Vad tror du själv?

Efedrin, I guess? Jag är inte direkt insatt, därav min frågeställning Har bara läst att många har gått ner i vikt med Tram..
Citera
2013-07-22, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MGBeast446
Frågan är ungefär;

"Hej, jag ska springa Marathon, vad är bäst att ta innan loppet? Heroin eller redbull? Hej hej!"

Hahaha! Okej, jag kör på Efedrin då
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in