Finns ju ingen drog som inte för med sig något negativt, men nu får det fan vara slut på alkohol-drickandet, leder fan BARA till problem.
Blir jag inte nedslagen, rånad eller däckar någonstans så är det pengar som försvunnit.
Har rökt en del cannabis, kan vara lite soft, men gillar inte att halveringstiden är så lång på det så det finns kvar länge i kroppen, + att jag blir seg i huvudet ett tag efter.
Testat tjack också, det var faktiskt lite roligt, men känns som det är mer ämmat för party.
Jag vill ha någon drog som är skysst att bara sitta vid datorn eller liknande med.
Har du testat opiater? Det är min absoluta favorit, man mår bara jävligt bra och allt känns kanon utan något direkt rus.
Aldrig någon som förstått att jag varit påverkad, som tur är har jag ganska dålig tillgång på det, kan snabbt gå åt skogen :/
Precis som ovanstånde skribent skriver så tror jag någon opiat är drogen för dig.
Börja med någon lättare opiat som tramadol eller liknande och testa dig fram.
Tror opiater är allas droger egentligen. Det är nog där problemet ligger, det är lite för bra enligt mig! Fast eftersom jag själv har så mycket problem med värk etc kanske det inte är konstigt om jag hyllar denna kategori...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!