Flashback bygger pepparkakshus!
2013-07-21, 10:04
Medlem
Finns ju ingen drog som inte för med sig något negativt, men nu får det fan vara slut på alkohol-drickandet, leder fan BARA till problem.
Blir jag inte nedslagen, rånad eller däckar någonstans så är det pengar som försvunnit.
Har rökt en del cannabis, kan vara lite soft, men gillar inte att halveringstiden är så lång på det så det finns kvar länge i kroppen, + att jag blir seg i huvudet ett tag efter.
Testat tjack också, det var faktiskt lite roligt, men känns som det är mer ämmat för party.

Jag vill ha någon drog som är skysst att bara sitta vid datorn eller liknande med.
Citera
2013-07-21, 11:01
Medlem
Har du testat opiater? Det är min absoluta favorit, man mår bara jävligt bra och allt känns kanon utan något direkt rus.
Aldrig någon som förstått att jag varit påverkad, som tur är har jag ganska dålig tillgång på det, kan snabbt gå åt skogen :/
Citera
2013-07-21, 11:09
Medlem
Precis som ovanstånde skribent skriver så tror jag någon opiat är drogen för dig.
Börja med någon lättare opiat som tramadol eller liknande och testa dig fram.

M.v.h
Citera
2013-07-21, 12:04
Medlem
Tror opiater är allas droger egentligen. Det är nog där problemet ligger, det är lite för bra enligt mig! Fast eftersom jag själv har så mycket problem med värk etc kanske det inte är konstigt om jag hyllar denna kategori...
Citera
2013-07-21, 13:05
Medlem
Tramadol/kodein kan ju vara något för dig.
Jag skulle säga kodein pga att du blir mer down på de.

De + några holkar så mår du grymt sen!
Citera
2013-07-21, 13:14
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Som alla andra har sagt jag tror Tramadol kan vara något för dig.
Citera
2013-07-21, 14:11
Medlem
Kazzts avatar
Livet?
Citera
2013-07-21, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kazzt
Livet?

Allt levande är baserat på kol, det blir man inte hög av. Man kan dock få problem med lungorna om man tex jobbar i kolgruva :)
Citera
2013-07-21, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kazzt
Livet?

Visst lär nog många mördare få en rush när de tar ett liv men är inte det lite väl magstarkt att rekommendera någon som bara vill mysa framför datorn?
Citera
2013-07-21, 22:19
Medlem
Kazzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Visst lär nog många mördare få en rush när de tar ett liv men är inte det lite väl magstarkt att rekommendera någon som bara vill mysa framför datorn?

Sluta knarka..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in