Ta inte 30mg det r nstan en garanti att du inte kommer mrka ngon skillnad ht. Treshold ligger p 30mg, om du bara vill ha lite effekt ta kanske tminstone ver 50mg.
Ondigt att ta det fr att bli mer social, mdma br man kra fullt ut eller inget alls. Ls en gubbe tjack eller kola istllet, passar bttre till ditt syfte.
Riktigt ondigt, mdma ska man bara fucka ur p. Drick alkohol istllet, det brukar man bli social och go p. Om det inte rcker s kan du ju blanda med rka, tjack eller tram om du vill hja fyllan lite.
Hursomhelst... festival vankas, och undrar om det r lugnt om man droppar 2ggr samma vecka, eller om man ska kra allt p en kvll? Vrt att tillggas att jag ej droppat p ~4mnader innan och kommer inte gra det p ett bra tag efter heller.
Tnkte kra 150mg bomb + 100mg bomb, tv gnger, alternativt en kvll med typ 200mg+150mg.
Tack p frhand!
PS. Varfr jag vill kra 2ggr r fr att det r tv olika dagar / spelningar som jag vill droppa p...
Hursomhelst... festival vankas, och undrar om det r lugnt om man droppar 2ggr samma vecka, eller om man ska kra allt p en kvll? Vrt att tillggas att jag ej droppat p ~4mnader innan och kommer inte gra det p ett bra tag efter heller.
Tnkte kra 150mg bomb + 100mg bomb, tv gnger, alternativt en kvll med typ 200mg+150mg.
Tack p frhand!
PS. Varfr jag vill kra 2ggr r fr att det r tv olika dagar / spelningar som jag vill droppa p...
jag tycker du ska kra allt mdma p en kvll (det r trots allt mdmaboda du ska till hehe) och kra ngot annat roligt den andra kvllen! tjack, ngon RC, svamp eller ngon annan hallucigen. (tnk bara p att kka det hallucigena innan du kr mdma:et fr att minska risken fr snetripp) garanterar att din mdma-kvll kommer bli en av dem bsta kvllarna i ditt liv ha s kul!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!