• 2
  • 3
2011-07-06, 21:32
Medlem
junazs avatar
Finns ju bara en grej som är det rätta: Heinz Baked Beans! Kostar väl nån tia på affären, och jag kan garantera att du blir jävligt mätt på en burk! Allt du behöver, sätt i dig en sån burk till middag så kan du kröka på hela natten lång! Vill minnas att jag var på Gotland för några år sen, och det var i stort sett allt vi käkade. Om du tycker det blir torrt kan du ju ta med nån baguette och pilla ner dom i!
Citera
2011-07-07, 11:46
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Finns ju bara en grej som är det rätta: Heinz Baked Beans! Kostar väl nån tia på affären, och jag kan garantera att du blir jävligt mätt på en burk! Allt du behöver, sätt i dig en sån burk till middag så kan du kröka på hela natten lång! Vill minnas att jag var på Gotland för några år sen, och det var i stort sett allt vi käkade. Om du tycker det blir torrt kan du ju ta med nån baguette och pilla ner dom i!
Tack gode Gud för att jag slapp att sova i det tältet!
Citera
2011-07-07, 12:24
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Tack gode Gud för att jag slapp att sova i det tältet!
A side effect you gotta live with
Citera
2011-07-07, 21:52
Medlem
Findus spagettiringar, Felix Chili con carne eller Ravioli på konservburk, funkar att äta kallt också. Eller andra liknande konserver.
Citera
2011-07-07, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poojk
Kokta ägg, bröd , tubost av valfri sort, banan , blåbärssoppa. ev mjölk röd. Man behöver inte mycket mer för att magen ska hålla

Mjölk?! Hur förvarar du den, blir den inte sur på två sekunder i sommarvärmen?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in