• 2
  • 3
2011-07-06, 21:32
Medlem
junazs avatar
Finns ju bara en grej som r det rtta: Heinz Baked Beans! Kostar vl nn tia p affren, och jag kan garantera att du blir jvligt mtt p en burk! Allt du behver, stt i dig en sn burk till middag s kan du krka p hela natten lng! Vill minnas att jag var p Gotland fr ngra r sen, och det var i stort sett allt vi kkade. Om du tycker det blir torrt kan du ju ta med nn baguette och pilla ner dom i!
Citera
2011-07-07, 11:46
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Finns ju bara en grej som r det rtta: Heinz Baked Beans! Kostar vl nn tia p affren, och jag kan garantera att du blir jvligt mtt p en burk! Allt du behver, stt i dig en sn burk till middag s kan du krka p hela natten lng! Vill minnas att jag var p Gotland fr ngra r sen, och det var i stort sett allt vi kkade. Om du tycker det blir torrt kan du ju ta med nn baguette och pilla ner dom i!
Tack gode Gud fr att jag slapp att sova i det tltet!
Citera
2011-07-07, 12:24
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Tack gode Gud fr att jag slapp att sova i det tltet!
A side effect you gotta live with
Citera
2011-07-07, 21:52
Medlem
Findus spagettiringar, Felix Chili con carne eller Ravioli p konservburk, funkar att ta kallt ocks. Eller andra liknande konserver.
Citera
2011-07-07, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poojk
Kokta gg, brd , tubost av valfri sort, banan , blbrssoppa. ev mjlk rd. Man behver inte mycket mer fr att magen ska hlla

Mjlk?! Hur frvarar du den, blir den inte sur p tv sekunder i sommarvrmen?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in