2013-07-18, 23:39
Medlem
Pixelknights avatar
Har ej tillgång till varken bankautomat eller internetbank, och behöver kolla om jag har pengar på mitt visa kort. Hur ska jag göra? Finns det något annat sätt än att köpa något billigt över nätet?
Citera
2013-07-18, 23:41
Medlem
En del banker har saldoupplysning via telefon. Fast om du har koden tid borde du väl rimligtvis ha koden till en internetbank också iofs.
Citera
2013-07-19, 01:22
Medlem
Fixa internetbank och kolla igenom appen på mobilen, väldigt smidigt!
Citera
2013-07-19, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pixelknight
Har ej tillgång till varken bankautomat eller internetbank, och behöver kolla om jag har pengar på mitt visa kort. Hur ska jag göra? Finns det något annat sätt än att köpa något billigt över nätet?
Köpa något billigt på internet är ju en ganska dum idé...

Vad händer om du har 29kr kvar, oc så köper du något för 20kr för att testa, varpå när du handlar det du egentligen vill ha blir nekad..? Jag antar att du behöver veta om du har pengar inför ett köp?
Citera
2013-07-19, 02:25
Medlem
Twixess avatar
Kontoutdrag på närmaste bankomat?
Citera
2013-07-19, 08:26
Medlem
Nazists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixelknight

Telefonbanken eller att du använder ditt sista alternativ. För över en krona någonstans, se om det funkar.
Citera
2013-07-19, 08:33
Medlem
Ring till banken och fråga?
Citera
2013-07-22, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazist
Telefonbanken eller att du använder ditt sista alternativ. För över en krona någonstans, se om det funkar.

Och då vet du att du hade en krona? Men att den nu är borta? Tjitt vilka otroligt kreativa idiotlösningar.
Citera
2013-07-22, 10:34
Medlem
Nazists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exuperance
Och då vet du att du hade en krona? Men att den nu är borta? Tjitt vilka otroligt kreativa idiotlösningar.

TS vill med allra största sannolikhet veta ifall en överföring som han väntar på har gått igenom. Har den det så har han en krona på kontot och kan offra den för att få bekräftelse på att just så har skett. Har den inte det så har han antagligen inte en krona och kan därmed ej föra över den. Läs trådstarten, och dra dina egna slutsatser. I övrigt så kan du ditt lilla smartass berätta exakt hur han ska göra eftersom du nu sitter på svaret medan vi andra inte vet ett skit. Jävla idiot. Dö i förtid.
Citera
2013-07-22, 13:09
Medlem
Pixelknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazist
TS vill med allra största sannolikhet veta ifall en överföring som han väntar på har gått igenom. Har den det så har han en krona på kontot och kan offra den för att få bekräftelse på att just så har skett. Har den inte det så har han antagligen inte en krona och kan därmed ej föra över den. Läs trådstarten, och dra dina egna slutsatser. I övrigt så kan du ditt lilla smartass berätta exakt hur han ska göra eftersom du nu sitter på svaret medan vi andra inte vet ett skit. Jävla idiot. Dö i förtid.
Det var så jag gjorde ja. Försökte beställa en sak men det gick ej, allltså hade jag inte fått pengarna ännu. Men jag fick min lön senare under dagen så det blev glada miner till slut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in