2013-07-17, 18:44
Medlem
Tjena! Jag har spelat in en musikvideo i 1080p HD, kameran har spelat in i det dvs. Det är riktigt bra kvalité på musikvideons slutprodukt, men när vi laddar upp den på YouTube och spelar upp den i 360 ser det ut som att den spelats in med en brödrost. Det är jävligt pixelerat och den är ganska suddig... Hur gör man för att detta inte ska hända?
Citera
2013-07-17, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProdigousPunchline
Tjena! Jag har spelat in en musikvideo i 1080p HD, kameran har spelat in i det dvs. Det är riktigt bra kvalité på musikvideons slutprodukt, men när vi laddar upp den på YouTube och spelar upp den i 360 ser det ut som att den spelats in med en brödrost. Det är jävligt pixelerat och den är ganska suddig... Hur gör man för att detta inte ska hända?

Spela upp den i 1080p istället.
Citera
2013-07-17, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbamobba
Spela upp den i 1080p istället.

Ja men problemet är ju att alla andra ska kolla på den? Majoriteten av folket spelar upp videon i den ursprungliga 360p-kvalitén, och då tänker de "fan va dålig kvalité det på är denna video!".
Citera
2013-07-17, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProdigousPunchline
Ja men problemet är ju att alla andra ska kolla på den? Majoriteten av folket spelar upp videon i den ursprungliga 360p-kvalitén, och då tänker de "fan va dålig kvalité det på är denna video!".

Jag vet ingen film som ser speciellt bra ut i 360p!
Citera
2013-07-18, 16:48
Medlem
Dobbelss avatar
Skriv i beskrivningen eller i videon att tittarna bör se videon i 720p eller högre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in