• 1
  • 2
2013-07-16, 21:35
Medlem
CommonSenses avatar
Nån som provat det? hur blir man i skallen/kroppen av det?
Citera
2013-07-16, 21:36
Medlem
gato12s avatar
Inte provat men man blir väl jävligt seg.
Citera
2013-07-16, 21:40
Medlem
CommonSenses avatar
om man blir seg av det, kan man juh lika bra röka en spliff eller 2 om man blir seg. Verkar juh inte va hälsosamt direkt
Citera
2013-07-16, 21:46
Medlem
AllaBarnensFars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
om man blir seg av det, kan man juh lika bra röka en spliff eller 2 om man blir seg. Verkar juh inte va hälsosamt direkt

Det är antagligen mer än att bara vara seg, eftersom att cannabis ger mer än att man bli seg.

Något säger mig att det är åt bensohållet då fjortisar verkar gilla det och ungdomar mår ju rätt dåligt överlag, det hör liksom till tonåren.
Citera
2013-07-16, 21:48
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaBarnensFar
Det är antagligen mer än att bara vara seg, eftersom att cannabis ger mer än att man bli seg.

Något säger mig att det är åt bensohållet då fjortisar verkar gilla det och ungdomar mår ju rätt dåligt överlag, det hör liksom till tonåren.

har du provat denna dryck?
Citera
2013-07-16, 22:32
Medlem
purple drank är väll hostmedicin?

När jag var liten fick jag kraftiga lunginflammationer och mot detta fick jag en hostmedicin på recept som tog bort hostan direkt! I vuxen ålder ligger jag ibland på sängen vid feber och inväntar en känsla som jag alltid kände som barn när jag var sjuk. Nu i efterhand förstår jag att det var hostmedicinen

Allt snurrar
Citera
2013-07-16, 23:28
Medlem
BigFatCones avatar
Den aktiva ingrediensen i detta är kodein så man blir helt enkelt moffad.
Citera
2013-07-17, 23:56
Medlem
NerUpps avatar
Är det lätt att få detta utskrivet? Är det bara gå till vårdcentralen och säga att man har grov hosta typ?
och sista frågan, är det ens värt besväret att skaffa detta, blir man moffad av bara några klunkar eller?
Citera
2013-07-18, 02:01
Är det typ en amerikansk motsvarighet till cocillana? Kan jag blanda cocillana med Vira Blåtira och sen göra rap-låtar om blåklockor?
Finns det en svensk motsvarighet?
Citera
2022-04-06, 22:47
Medlem
Nån som brukar ta detta i Sverige? Brukar det finnas att få tag på? Förstår att det är ovanligt.
Citera
2022-04-06, 22:49
Medlem
allseeingeyees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dicf
Nån som brukar ta detta i Sverige? Brukar det finnas att få tag på? Förstår att det är ovanligt.
Finns på FS för drygt 1500kr, man blir hårsad av det ...
Citera
2022-04-06, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dicf
Aldrig sett någon vare sig sälja det eller använda det. Finns på Darknet men då var det dyrt inrikes. Det är koden, hostmedicin tror jag också är det sött. Drycken brukar vara lila. Ej värt, om du vill ha koden så köp det rakt av istället.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in