Citat:
Ursprungligen postat av
Giftsvampen
Ord står mot ord.
Märkligt att det är du som blir anhållen istället för en påtänd eller kanske kraftigt berusad man.
Någon som oprovocerat hoppar på en annan människa har med största sannolikhet gjort så fler gånger, ändå tar dom in dig?
Har du blivit anhållen förut?
Men antar för att han inte fick in några slag på mig för att han va för full eller något, och att det var just han som anmälde därför tror jag. Men tycker det är illa behandlat.
Ah jag har suttit anhållen för grov misshandel med kniv(fick sy 4 stygn på fingret) polaren fick sy betydligt mer då halva handen bara hängde, men det var bara en fylle grej (dock så lekte inte jag med kniven, rörde den inte ens och var inte i närheten när polaren blev nästan av med hela handen jag va nere och va på g till akuten tills jag hörde skrik "ring 112") men satt anhållen då också..
dock är jag bara dömd 2011 för skadegörelse och ofredande, fick böta 55k för en informationstavla(plexiglas tv på tågstationen) satt väl i fyllecell när det hände tror jag eller så var jag anhållen då också vet inte riktigt men satt iallafall på stationen i 7-12 timmar.