• 1
  • 2
2013-07-15, 15:09
Medlem
hejsan, är en kille på 18 år. Har vart tillsammans med min flickvän i ett år nu och vi började ganska nyligen ha sex. (Har gjort det 2 gånger) Anledningen till att det blivit så lite är väl då att jag har kukcomplex osv + att jag haft några upplevelser av att en flickvän varit otrogen innan mm.

Jag är under medellängden. Omkring 13cm lång och 12 cm omkrets. Då jag aldrig har haft sex med någon annan innan har jag väldigt lite erfarenhet och därför känns det helt enkelt som min kuk är för liten för att kunna ligga med. Kan inte få min tjej att komma (notera att vi båda är VÄLDIGT oerfarna) och det sänker självförtroendet en hel del vilket leder till att jag blir jnervös, har svårt att få upp den och blablabla..

Nån som har lite tips på vad jag kan göra för att allt ska lösa sig? Tacksam för svar!
Citera
2013-07-15, 15:12
Medlem
GurkPorrs avatar
Brukar vara lättare, framförallt till en början, att få henne att komma på andra sätt än genom bara att stoppa in kuken och köra. Tunga, fingrar och leksaker är lättare att "arbeta med". Bör finnas trådar om liknande btw
Citera
2013-07-15, 15:17
Medlem
att få en tjej att komma finns det många som har problem med, både oerfarna och erfarna. Är även skillnad på tjejer, vissa kommer nästan aldrig vid samlag medan andra har väldigt lätt för det.
Citera
2013-07-15, 15:51
Medlem
Synesiss avatar
Oroa dig inte. 12cm omkrets är väl inte lite heller? Eller jag vet inte, aldrig mätt min egna omkrets eller kollat upp siffror om det :P

I alla fall.. Många tjejer har svårt att komma och sedan att komma med en annan person så blir det ännu svårare.. Hon är säkert också spänd och nervös som du är, vilket gör det svårt för henne att komma.
Ni hade legat en handfull gånger bara? Självklart har hon inte kommit än.
Mitt ex var jag ihop med i över ett halvår innan jag fick henne att komma (och det var även enda gången :P) och då hade jag suttit och tokpullat och slickat i över 1 timme, konstant.. Damn that träningsverk!
Att tjejen kommer via samlag är inte en norm, speciellt inte när det är 2 oerfarna.
Lär känna och lyssna varandra och använd mer än kuken, så ska du se att du kommer lossa på hennes orgasmspärr!
Citera
2013-07-15, 16:09
Medlem
Fråga henne.
Citera
2013-07-15, 16:26
Medlem
Herrtrosas avatar
Kan man göra underverk med fingrar så kan man med lätthet göra underverk med 13 centimeter. Med tiden kommer ni fungera bättre ihop, det är väl vanligt att det haltar lite sådär i början. Sluta noja, var i "nuet", använd hörseln och lycka till.
Citera
2013-07-15, 16:28
Medlem
Satt i samma position som dig med mitt gamla ex dvs jag fick inte upp den ordentligt hård och när jag fick det slaknade den ganska omedelbart vilket i början gjorde sex öht omöjligt Sedan var hon för prud för att ge efter på andra sätt fastän jag gjorde det (lol).

Nu ska du få ett tips, avancera långsamt så ni blir trygga i varandra. Säg till exakt hur du vill att din tjej ska göra och vilket som är skönast för dig.

Tillbaks till mitt ex igen, hon tyckte att det var otroligt jobbigt att prata om sex, frågade jag hur jag skulle göra där nere så gjorde jag alltid rätt och fick ingen feedback, resultat: kasst sex.

HUA! hemska minnen.

Nu har jag en ny tjej och vi har övat upp oss bägge 2 på varann och har lyckats få till ett ganska bra sexliv (har ju fortfarande inte så mycket att jämföra med ) men vi pratar med varann och kan tala om vad vi vill, men hon kan endast komma om jag slickar och använder fingrarna och inte om jag har stoppat in den så att säga, tror detta är ganska vanligt?
Citera
2013-07-15, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av numerabiffen
men vi pratar med varann och kan tala om vad vi vill, men hon kan endast komma om jag slickar och använder fingrarna och inte om jag har stoppat in den så att säga, tror detta är ganska vanligt?
Jag vet inte MEN du kanske inte håller tillräckligt länge. Håller du på och turbojuckar som en kanin ett bra tag brukar det gå, hitta bara en position där hon verkligen tycker det är skönt
Vad jag lärt mig är att penisar av det grövre slaget uppskattas.
Citera
2013-07-15, 18:13
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Väldigt få kvinnor har förmågan att komma endast genom vaginal stimulans, vaginal orgasm, alltså bara genom att bli knullade s a s. Ta henne bakifrån och stimulera samtidigt klittan, först försiktigt (både knullandet och pullandet) sedan allt intensivare och hårdare, då bör det hända grejer! Lycka till!
Citera
2013-07-17, 01:59
Medlem
Jag vill inte få dig att må sämre men 13x12 är litet och något dom flesta kvinnor inte föredrar.
Ju snabbare du accepterar ditt "handikapp" ju snabbare kan du börja fokusera på saker du kan bli bra på i livet.
Visst, du kan bli en bra älskare men du kommer aldrig att kunna stimulera en vagina på samma sätt som en utrustad herre, speciellt inte med damer som tryckt ut några ungar.
Sen finner även dom flesta tjejerna en stor kuk mer estetiskt tilltalande precis som många män finner en fit röv eller stora bröst sexigt.
Och att finna något sexigt har en stor del med akten att göra, man går igång mer i huvudet vilket är A-O för en kvinna.
Världen är orättvis och jag fattar inte hur det idag, 2013, fortfarande inte finns ett permanent sätt att öka kukens storlek på då så många mår dåligt över det och inte kan ge dom flesta tjejerna det dom föredrar.
Citera
2013-07-17, 04:04
Medlem
cjvas avatar
Du borde prata med henne om vad hon uppskattar och hur hon vill bli smekt. Utforska hennes kropp med tunga och fingrar.

Onanerar hon och har hon lärt känna sin kropp på det sättet? Om inte så borde du be henne göra det, så att ni har lite mer information att arbete med, det är annars nästintill stört omöjligt för dig att få henne att komma ifall hon inte ens vet vad som får henne att komma.
Citera
2013-07-17, 07:33
Medlem
Katzyns avatar
Låter väl som en helt normalstor kuk? Annars har jag iaf själv aldrig kommit bara av att bli knullad utan någon stimulans på klitoris, och tror knappast att jag är ensam om det. Det är inte din kuk som ska få henne att komma utan du.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in