• 1
  • 2
2013-07-14, 23:24
Medlem
Jag misstänker att min sambo använder anabola, och jag undrar om det är vanligt eller kan förekomma att blodkärlen i ögonen spricker pga att man brukar anabola ?!
Anledningen att jag misstänker honom är för att han är typ störst på gymmet, har acne på ryggen, blivit helt personlighetsförändrad ( ego ) svullet ansikte, kramper i hjärtat, blodtrycksfall, mindre testiklar, och så har jag hittat ampuller hemma. Första gången jag hittade sa han att han skulle dricka det pga att han hade ont i sin axel sedan andra gången så hade han det hemma åt en kompis kompis... Vänder mig hit då han blånekar att han brukar, han hävdar att man kan se ut som en oxe bara genom att träna typ varje dag i ca 2 års tid...
Idiotförklara mig inte, jag vill bara veta om jag inbillar mig eller om jag ska lita på det han säger, att han inte tar anabola....
Citera
2013-07-14, 23:28
Bannlyst
Låter som om du tagit propagandan i skolan på blodigt allvar. Effekterna av steroider kan variera mycket beroende på vilken substans man tar, om biverkningarna skulle vara så påfrestande så hade han antagligen bytt preparat.

Han behöver inte kura för den sakens skull. Men visst låter det konstigt.
Citera
2013-07-14, 23:29
Medlem
Jag tycker att det låter som att han tar anabola. Vem fan ljuger om sånt för sin sambo?

- edit ändrade från flickvän till sambo, du kanske är homo.
Citera
2013-07-14, 23:34
Medlem
Blodkärlen i ögonen kan spricka av tung träning utan anabola. Han får lära sig andas när han maxar på gymmet får du säga till han!! Haha
Men ja det du beskriver är ju ganska typiska effekter av anabola. Vad skulle du tycka om han använder det? Vet han om vart du står i den frågan (har han anledning att ljuga med andra ord)?
Citera
2013-07-14, 23:38
Medlem
Flickvän, snart ex flickvän känner jag....
Dom spruckna blodkärlen har kommit nu senaste 6-8 mån, men alla andra "symptom/biverkningar" har varit där ca 2 års tid...
Tror ni han tar anabola ?
Han vägde ca 78 kg för 3 år sedan och väger idag ca 95kg ...
Citera
2013-07-14, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ny0910
Flickvän, snart ex flickvän känner jag....
Dom spruckna blodkärlen har kommit nu senaste 6-8 mån, men alla andra "symptom/biverkningar" har varit där ca 2 års tid...
Tror ni han tar anabola ?
Han vägde ca 78 kg för 3 år sedan och väger idag ca 95kg ...
Låter lite misstänkt.

Men vrf vill du dumpa honom, pga steroiderna ?
Citera
2013-07-14, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234
Låter lite misstänkt.

Men vrf vill du dumpa honom, pga steroiderna ?
Om min partner ljög för mig skulle jag dumpa henne.
Citera
2013-07-14, 23:44
Medlem
Han får gärna ta steroider, men han är så jävla ego just nu och älskar sin egen spegelbild mer än min... Så hade han inte blivit så ego och helt fokuserad på träning hit och dit, men när träningen går före allt annat....då är det liksom inte roligt längre....
Citera
2013-07-14, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drumlin
Om min partner ljög för mig skulle jag dumpa henne.
Precis, hade han kunnat vara ärlig också när jag ifrågasätter, men nej, då dricker han det.... har jag aldrig hört att någon gör....
Citera
2013-07-14, 23:52
Bannlyst
Det kan man enkelt kolla, be honom gå och testa sig.

Ultimatumet:

"Testa dig annars är det över".

Vägrar han så har han något att dölja, ingen förlust med andra ord. Går han med på det och det visar sig negativt så får du en smäll på fingrarna.
Citera
2013-07-14, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MGBeast445
Det kan man enkelt kolla, be honom gå och testa sig.

Ultimatumet:

"Testa dig annars är det över".

Vägrar han så har han något att dölja, ingen förlust med andra ord. Går han med på det och det visar sig negativt så får du en smäll på fingrarna.

Gav detta ultimatum... hans svar va, att ska han göra det kan vi skita i allting för då litar inte jag på honom...
Vi har varit tillsammans i 14 år och han är definitivt väldigt förändrad, både fysiskt och psykiskt..
Citera
2013-07-15, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ny0910
Jag misstänker att min sambo använder anabola, och jag undrar om det är vanligt eller kan förekomma att blodkärlen i ögonen spricker pga att man brukar anabola ?!
Anledningen att jag misstänker honom är för att han är typ störst på gymmet, har acne på ryggen, blivit helt personlighetsförändrad ( ego ) svullet ansikte, kramper i hjärtat, blodtrycksfall, mindre testiklar, och så har jag hittat ampuller hemma. Första gången jag hittade sa han att han skulle dricka det pga att han hade ont i sin axel sedan andra gången så hade han det hemma åt en kompis kompis... Vänder mig hit då han blånekar att han brukar, han hävdar att man kan se ut som en oxe bara genom att träna typ varje dag i ca 2 års tid...
Idiotförklara mig inte, jag vill bara veta om jag inbillar mig eller om jag ska lita på det han säger, att han inte tar anabola....

Ähh, vanlig tandvärk.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in