Citat:
Jag gillar inte alls lagen, men det kryllar ju faktiskt av HMF-inlägg i flera forum, framför allt det om invandringspolitik. För nog är det väl HMF att skriva om:
Ursprungligen postat av Ola Hansson
Jag har tidigare läst påståenden om att moderatorerna tar alldeles för hårt på HMF och att svenska domstolar knappast skulle bry sig om vad någon skriver på en anslagstavla på Internet. Den här domen visar att så inte är fallet. HMF-lagstiftningen är högst reell och regel 1.04 är tyvärr nödvändig och skulle kanske behöva tillämpas ännu hårdare för att forumet ska vara rättsligt skyddat.
"negerapor"
att man borde skjuta ihjäl "arabslödder"
"inte fan ger blattarna 15.000 kr för en mc. De snor ju dem."
"skockorna av parasiter"
"11. Segregation, flytta bort från parasierna. Tänd eld på de hus som de flyttar in i så förstår de att flytta snabbt.
[...]
13. Hämnas alltid, spelar ingen roll om ni får tag på rätt person, godtycklig misshandel av parasiter kommer att resultera i att de styr upp de egna leden snabbt."
"Placera ut Jack Vegas automater i anslutning till typiska våldtäktsområden - precis när den svartmuskige planerar sitt överfall på någon blond 15-årig tjej så lockas han till automaten istället. Där fördriver han tiden med att mata in hundralappar samt skrika och slå på maskinen - och det presumtiva offret får chansen att fly fältet."
...och så vidare. Så inte tycker jag att det tas så hårt på den lagen från moderatorernas håll direkt.