Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-07-17, 11:11
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juneaux
Motorcykel genom Indien är nog den fetaste resan jag gjort.

Bra land, Bra människor.


Jag tänkte mer på Thailand, eftersom denna tråden ligger i Thailandsforumet...
Citera
2013-07-17, 14:06
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juneaux
Låter som första resan ut i den stora världen?

Gör som så att forska inte allt för mycket i allt innan du åker. Bara dra så löser sig allt under tiden och du kommer att få en bra mycket roligare resa.

Enligt mig så var inte Bangkok något och ha. Mer en hubb dit alla kom, stannade 3 dagar och reste vidare.

Så jag hoppas inte du ska spendera 4 veckor i bara Bangkok? 1 månad är ju gott om tid så dra någon buss eller tåg och se dig om lite längs kusterna.

Lycka till!

Mja, det är min femte stora resa... och har varit i bangkok tidigare, men inte särskilt länge och inte ensam, och såg mig inte omkring tillräckligt för att lära känna staden. Jag ska egentligen till Australien, men stannar i Bangkok på vägen. Hade faktiskt tänkt spendera de hela fyra veckorna endast där då jag tycker om att lära känna platser ordentligt, men kan hända att jag ändrar mig.
Citera
2013-07-17, 14:10
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youwalklikeathief
Tja, det beror ju på vad du vill göra Är själv tjej.

Vad som helst, luncha, utbyta erfarenheter, uppleva staden, partaja - som sagt, vad som helst typ. Är du i Bangkok?
Citera
2013-07-18, 23:44
  #28
Avstängd
Politiskt.Korrekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juneaux
Låter som första resan ut i den stora världen?

Gör som så att forska inte allt för mycket i allt innan du åker. Bara dra så löser sig allt under tiden och du kommer att få en bra mycket roligare resa.

Enligt mig så var inte Bangkok något och ha. Mer en hubb dit alla kom, stannade 3 dagar och reste vidare.

Så jag hoppas inte du ska spendera 4 veckor i bara Bangkok? 1 månad är ju gott om tid så dra någon buss eller tåg och se dig om lite längs kusterna.

Lycka till!

Håller med AlexxxZ. Bangkok underskattar de flesta. Det finns jäkligt mycket mer än MBK och trafikkaos. Festa och äta runt Thong Lor, RCA eller klubbarna runt Skhumwit. Skybars på Centralworld, Lebua eller Banyan Tree.

Ta en trip med middag runt Chao Praya. Åk till floating market eller nattshoppa på Silom.
Citera
  • 2
  • 3
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2179645

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback