Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2005-06-27, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrLinus
Vad heter han den svarta feta snuten med en ciggar i käften på riktigt? Jag har letat men jag hittar inte den jäveln

http://www.imdb.com/name/nm0682495/
Wendell Pierce - Det. William 'Bunk' Moreland
Citera
2005-06-27, 23:38
Medlem
Gordon Gekkos avatar
Någon som vet när/om säsong 3 börjar sändas?
Citera
2005-06-29, 13:45
Medlem
Dean Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gordon Gekko
Någon som vet när/om säsong 3 börjar sändas?

Enligt Svt Drama kommer säsong 3 våren 2006. Troligen kommer man att reprisera säsong 1 och 2 innan
Citera
2005-06-29, 14:15
Medlem
Zog Ruless avatar
Väldigt bra serie men jag måste säga att säsong 1 var skarpare och framför allt mycket tätare. Nu blev det lite tunnare och två spår som inte kändes helt ok. Men vad fan, det är trots allt bland det bästa som sänds på tv (Sopranos, Vita huset, ER är annat) så man ska inte gnälla.

Första gången jag såg det blev jag helt paff när jag hörde dem svära. Om man jämför ettan med tvåan så svär de hälften så mycket nu, i ettan var det nästan för mycket. Nog för att alla är tuffa men tuffast är nog Omar. Det är en riktig hard-core street gangsta.

Längtar till säsong 3.
Citera
2005-06-29, 19:32
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dean Keaton
Enligt Svt Drama kommer säsong 3 våren 2006. Troligen kommer man att reprisera säsong 1 och 2 innan

Var har du hört detta? Tänkte ladda hem säsong 1, men det behöver jag kanske inte nu om jag har lite tålamod.
Citera
2005-07-02, 11:27
Medlem
mishimas avatar
Nu finns säsong 1 i datorn. Jag får inget dåligt samvete av att befinna mig inomhus när solen skiner.
Citera
2005-07-04, 13:26
Medlem
Dean Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Var har du hört detta? Tänkte ladda hem säsong 1, men det behöver jag kanske inte nu om jag har lite tålamod.

Jag mailade SvT och frågade.
Citera
2005-07-20, 19:41
Medlem
assmans avatar
laddade ned säsong 1 2 och 3 från tpb efter att ha sett ett avsnitt från säsong 2 på svt. mkt bra serie.
en varning dock, kolla INTE på "org charts" på hbo's hemsida om du inte sett säsong tre, finns några spoilers. "cast and crew" verkar dock säker om du vill kolla upp vad karaktärerna heter.
Citera
2006-01-12, 21:30
Medlem
mishimas avatar
Den 3:e februari börjar SVT sända säsong 3.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=29007
Citera
2006-09-08, 14:20
Medlem
Måste bara dra igång den här tråden igen, säsong 4 börjar nu på söndag på HBO. Denna serie får bara inte missas, återigen, har du inte sett någon säsong tidigare så se om från början. Annars kommer du inte fatta något.
Citera
2006-09-08, 23:55
Medlem
Fula Gubbens avatar
Jag hoppade in i avsnitt 2 i säsong 2, och det funkade faktiskt. Köpte säsong 1 på DVD i våras, och såg alltså säsongerna i ordningen 2, 3, 1... inga problem, även om det var en massa små detaljer som blev ännu coolare när man sett säsong 1.

SVT kommer att köra säsong 4 efter nyår

En av de bästa TV-serierna någonsin.

- Brother Mouzone
Citera
2006-09-09, 03:33
Medlem
lifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Jag hoppade in i avsnitt 2 i säsong 2, och det funkade faktiskt. Köpte säsong 1 på DVD i våras, och såg alltså säsongerna i ordningen 2, 3, 1... inga problem, även om det var en massa små detaljer som blev ännu coolare när man sett säsong 1.

SVT kommer att köra säsong 4 efter nyår

En av de bästa TV-serierna någonsin.

- Brother Mouzone

"I told you to buy the new Harpers. You forgot The Nation as well."

Eller något i den stilen, Broder Mouzone
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in