2020-10-11, 11:37
Avslutad
Tutt-fia i köket hade lite urringat idag så man kunde ana klyftan.
Citera
2020-10-18, 09:41
Medlem
Man hade vinterkoll på cykeln i studion precis. Vet inte riktigt om det var en reporter eller någon annan inbjuden expert ifrån någon myndighet.

Hur som var det en kvinna som berättade och visade även upp sin egen elcykel. Den saknade reflexer, förmodligen runt om hela cykeln men åtminstone i hjulen åt sidan. Hur kan den ha sålts utan godkända reflexer?

Man skulle sätta dit några reflexer på ekrarna, typ ett rör runt ekern. Varken experten eller programledaren klarade av det och man behöver knappast nämna att båda var kvinnor. Märk väl att man behöver inte bara reflexer fram, bak och åt sidan utan de måste även vara av godkänd sort.

Vet inte om det fanns något fram och bak men de de tänkte sätta på i ekrarna är knappast godkända. Man kan ju ha sådana som extra men man måste likväl ha godkända reflexer.

Man berättade även att man kunde ha en rörlig strålkastare på styret som man kunde justera runt lite medan man körde. Ja, det var inte det bästa inslag jag sett om trafiksäkerhet!
Citera
2020-11-19, 08:49
Medlem
Pillenfilles avatar
De pratar om årets svenska män nu, och Anders Tegnell blev årets rakryggade man för han "pressträff, efter pressträff...nånting..."
SKANDAL!!!

Jag röstade på Alexander Bard, för att han på riktigt vågar gå emot pk & blm-mobben.
Citera
2020-11-21, 09:30
Medlem
Pillenfilles avatar
Asså jag orkar inte! Det pratas om hur det är pinsamt att våra nordiska grannländer har haft kvinnliga ledare, men inte vi, och att det borde vara jämn fördelning könsmässigt bland riksdagens partiledare...jag tycker bara att det är pinsamt att det är fokus på det.
Citera
2020-12-19, 20:05
Medlem
Nyhetsmorgon är TV4:s morgonprogram som funnits i rutan sedan 1992.
Citera
2020-12-19, 20:19
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illasinnad
Nyhetsmorgon är TV4:s morgonprogram som funnits i rutan sedan 1992.
Vad intressant, berätta gärna mer.
Citera
2021-01-30, 09:52
Bannlyst
Varför sitter vi och lyssnar på Jenny och Hampus?

Hampus visade porr för sin Mormor blev polisanmäld för det. Och nu fick han göra en dokumentär i SVT om sex. Jenny gillar inte strypsex.

Ser ut som Jenny som i likhet med de flesta i TV har botox i ansiktet.
Senast redigerad av satanschannel 2021-01-30 kl. 10:01.
Citera
2021-01-30, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satanschannel
Varför sitter vi och lyssnar på Jenny och Hampus?

Hampus visade porr för sin Mormor blev polisanmäld för det. Och nu fick han göra en dokumentär i SVT om sex. Jenny gillar inte strypsex.

Ser ut som Jenny som i likhet med de flesta i TV har botox i ansiktet.

Det där är bara nått hon säger för att det blir bra tv. Jenny gillar visst strypsex.
Citera
2021-02-07, 11:06
Avslutad
Jenny Alversjös lismande inställsamhet gör ju nyhetsmorgon när hon programleder helt otittbart.
Citera
2021-02-07, 11:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jenny Alversjös lismande inställsamhet gör ju nyhetsmorgon när hon programleder helt otittbart.
Hon är äkta PK. Finns inget som är dåligt i hennes världsbild. Allt är fantastiskt. Hon är ett solklart exempel på när PK:ismens indoktrinering lyckats till 100%.

"Fantastiskt" är ett ord hon ofta använder sig av, jag tror helt enkelt inte hon är medveten om att hon oftast säger det helt utan känsla, eller vid tillfällen då det saknar mening.

Jag minns för några år sedan då hon hade någon musikrecensent i studion som spelade musik. Han spelade upp en låt från en artist som var svårt sjuk, eller om denne tillochmed hade dött. I klassisk PK-anda kände Jenny att det skulle sitta fint att hylla denne artist med att säga "vilken fantastisk låt", då musikrecensenten direkt efter säger "nej, det här är ju en av de sämsta låtar han/hon gjort".

Jenny blev lite paff då hennes PK:ism nu låg helt uppfläkt för alla att skåda och det var tydligt att hon inte är så äkta som hon gärna vill framstå. Hon satt tyst ett par sekunder innan hon svarade något i stil med..."ja, men allting är ju objektivt"...
Citera
2021-02-07, 17:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Hon är äkta PK. Finns inget som är dåligt i hennes världsbild. Allt är fantastiskt. Hon är ett solklart exempel på när PK:ismens indoktrinering lyckats till 100%.

"Fantastiskt" är ett ord hon ofta använder sig av, jag tror helt enkelt inte hon är medveten om att hon oftast säger det helt utan känsla, eller vid tillfällen då det saknar mening.

Jag minns för några år sedan då hon hade någon musikrecensent i studion som spelade musik. Han spelade upp en låt från en artist som var svårt sjuk, eller om denne tillochmed hade dött. I klassisk PK-anda kände Jenny att det skulle sitta fint att hylla denne artist med att säga "vilken fantastisk låt", då musikrecensenten direkt efter säger "nej, det här är ju en av de sämsta låtar han/hon gjort".

Jenny blev lite paff då hennes PK:ism nu låg helt uppfläkt för alla att skåda och det var tydligt att hon inte är så äkta som hon gärna vill framstå. Hon satt tyst ett par sekunder innan hon svarade något i stil med..."ja, men allting är ju objektivt"...

Haha, sa hon "objektivt" istället för subjektivt?

Men ja, hon är ganska falsk och gör bort sig med det rätt ofta. Vet att varje gång Markiz är där och lagar sina ihoptotade rätter så säger Jenny aldrig "vad gott" utan istället berömmer henne diplomatiskt genom att säga "vilka smaker".
Citera
2021-02-07, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost

Dessutom grät hon ut i TV att hon var hatad och stalkad enda till det framkom att det var en Socialdemokratis neger från Norrköping som gjorde det. Då blev det dödstyst om hennes upplevelser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in