Citat:
Ursprungligen postat av
skyltpatrullen
Tack för bra bilder och uppdateringar vad som sker från en som inte bor i krokarna.
Jag tror att det kan ha varit A*na Silv*r & co, de skulle ju köra husvagnar i helgen. Hon viger hela sitt liv åt detta, undrar bara vad för.
Anna Silver står det tidigare i den här tråden eller den allmäna tiggartråd att hon knullar och har en gift zigenare inneboende hos sig. Där har du nog anledningen och zigenaren är nog duktig på att göka och har antagligen fått henne att få orgasm så nu gör hon allt för dessa odjur.
Citat:
Ursprungligen postat av
LaScala
Jag tror inte är så glada åt lägret där heller. Men vi är ju snart maktlösa.
Har inte sett nåt på Södermalm ännu.
Tanto skulle väl passa dom bra. Och Vitabergsparken. Jämmer och elände.
Då får dom nära till Hotell Malmen där dom svärmar som flugor runt de utländska turisterna som kommer ut från hotellet i sommar. Det började redan förra sommaren.
De får gå ut och riva skiten, sno tälten eller bränna upp de när de är ute på dagen.
Så Malmen är helt kört numera, har noterat att Södermalm gått ner sig något enormt sen tio år sedan när jag hängde i de krokarna ett tag, visst dock inte att det var så illa att ett hotell tillåter dess gäster antastas av tiggare på gatan utanför. Snacka om bad will för hotellet.
"Det här skithotellet åker vi inte till någon mer gång, klarar inte ens av att rensa gatan på slödder utanför".
Vi får hoppas att de inte slår upp läger där också även om jag hatar allt som de där jävla pk dårarna står för så bor det som du säger vanligt folk även på Södermalm, jag menar inte nog med tiggare, man har terroristtempel, Sveriges farligaste plats (Björnsträdgård) och alla pundarcentrum och hemlöscentrum runt Mariatorget. Även alla dessa personrånande araber som ränner omkring.
Förr var det värsta på Södermalm tokiga hammarbyare, nu är det terrorister, zigenare, invandrar kriminella och en jävla massa pundare, där ligger de verkligen i lä hammarbyarna.