Citat:
Ursprungligen postat av
P4n0pl147h305
Vafan Skanskvarnsskolan ligger ju precis vid Gullmarsplan och tältlägret mitt bland en massa bostäder, måste vara riktigt konstiga hipster PK människor som tillåter ett tältläger växa upp mitt bland deras hus och så pass nära en skola med en massa småkids.
Konstigt att lägret fortfarande är där, jag hade garanterat attackerat och förstört lägret.
Men tack för informationen om ännu ett av dessa invasionsläger. Finns det några läger på Södermalm? Kan tänka mig att det skulle kunna finnas där runt Eriksdalsbadet fast det kanske är vanliga pundare?
Jag tror inte är så glada åt lägret där heller. Men vi är ju snart maktlösa.
Har inte sett nåt på Södermalm ännu.
Tanto skulle väl passa dom bra. Och Vitabergsparken. Jämmer och elände.
Då får dom nära till Hotell Malmen där dom svärmar som flugor runt de utländska turisterna som kommer ut från hotellet i sommar. Det började redan förra sommaren.