2014-03-16, 00:15
  #685
Bannlyst
Bojkott av cocacola. Staten och regeringen bör passa sig innan folk vaknar på riktigt.
2014-03-16, 00:20
  #686
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
http://www.direktpress.se/sodermalmsnytt/Nyheter/Hjalp-inte-tiggarna-att-flytta/

Här kan ni läsa att socialborgarrådet är kritisk till att folk hjälper dem att flytta runt.
Man har inte rätt att övernatta i naturen längre perioder.
Det finns 32 (!) temporära läger just nu, eleverna vid Skanskvarnsskolan som har fått ett läger bredvid varnas för att besöka skogsplätten i närheten då det ligger avföring på marken.

Och i en faktaruta: Rumänien stöder hemvändarstrategin, Den rumänska delegation som varit här är villig att ställa sej bakom Stockholms förslag en hemvändarstrategi.

Och mycket mycket mer att läsa i artikeln

Vafan Skanskvarnsskolan ligger ju precis vid Gullmarsplan och tältlägret mitt bland en massa bostäder, måste vara riktigt konstiga hipster PK människor som tillåter ett tältläger växa upp mitt bland deras hus och så pass nära en skola med en massa småkids.

Konstigt att lägret fortfarande är där, jag hade garanterat attackerat och förstört lägret.
Men tack för informationen om ännu ett av dessa invasionsläger. Finns det några läger på Södermalm? Kan tänka mig att det skulle kunna finnas där runt Eriksdalsbadet fast det kanske är vanliga pundare?
2014-03-16, 00:21
  #687
Bannlyst
Jag börjar bli trött på dem.

Jag möter flera stycken varje dag på min väg till skolan som bara ligger på gatan och säger (Please mr eller please madam).

Fan gå till arbetförmedlingen eller kontakta komvux så du kan få ett jobb tänker jag bara.
Sverige börjar se mer ut som ett u land.
2014-03-16, 00:36
  #688
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TjockisKrigaren
Jag börjar bli trött på dem.

Jag möter flera stycken varje dag på min väg till skolan som bara ligger på gatan och säger (Please mr eller please madam).

Fan gå till arbetförmedlingen eller kontakta komvux så du kan få ett jobb tänker jag bara.
Sverige börjar se mer ut som ett u land.

Sverige fick Eu bidrag för att det är åt helvete med landet. U land. Skitland har det blivit tyvärr.
Landsflykt snart. Förflytta all kapital först från landet. Sedan blir det aufiderzen. Skänk bort landet till zigenarna.
2014-03-16, 00:44
  #689
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
http://www.direktpress.se/sodermalmsnytt/Nyheter/Hjalp-inte-tiggarna-att-flytta/

Här kan ni läsa att socialborgarrådet är kritisk till att folk hjälper dem att flytta runt.

Det där förklarar varför det har dykt upp tiggare mitt i ett industriområde nära enskede rackethall.

Kan någon informera socialborgarrådet vem den skyldige är?
2014-03-16, 00:52
  #690
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Lägesrapport från högdalstoppen

Var ite och åkte med bilen när jag plötsligt stötte en karavan med bilar varav två drog åå risiga husvagnar.
Jag blev omedelbart misstäsam ocj vände och följde efter.

Vart tror ni de stannade?

Hör och häpna dessa romer är tillbaks till högdalstoppen. Platsen är för tillfället parkeringen vid fotbollsplanen som ligger längs fagersjövägen.

När karavanen svängde in på parkeringen hade jag ingen möjlighet att konfrontera dessa personer av olika anledningar, men jag lovade mig själv att återkomma lite senare. Jag lyckades heller inte att få regplåtatarna på bilarna som drog dessa husvagnar tyvärr. Dock lyckades jag fotografera lite när jag besökte parkeringen lite senare. Jag tänkte posta dessa i nästa inlägg.

Ber om ursäkt för flummig text sitter på mobilen och är sjukt trött
2014-03-16, 01:02
  #691
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Obs notera deras försök att dölja husvagnarna med militärmaskering/kamouflage.

http://sv.tinypic.com/r/2gy6ozo/8
http://sv.tinypic.com/r/du047/8
http://sv.tinypic.com/r/2h5ln3c/8
http://sv.tinypic.com/r/33f7s6s/8
2014-03-16, 01:06
  #692
Bannlyst
Kan inte något modigt medborgargarde schasa ut dem ur högdalen`?
2014-03-16, 01:08
  #693
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Vafan Skanskvarnsskolan ligger ju precis vid Gullmarsplan och tältlägret mitt bland en massa bostäder, måste vara riktigt konstiga hipster PK människor som tillåter ett tältläger växa upp mitt bland deras hus och så pass nära en skola med en massa småkids.

Konstigt att lägret fortfarande är där, jag hade garanterat attackerat och förstört lägret.
Men tack för informationen om ännu ett av dessa invasionsläger. Finns det några läger på Södermalm? Kan tänka mig att det skulle kunna finnas där runt Eriksdalsbadet fast det kanske är vanliga pundare?

Jag tror inte är så glada åt lägret där heller. Men vi är ju snart maktlösa.
Har inte sett nåt på Södermalm ännu.
Tanto skulle väl passa dom bra. Och Vitabergsparken. Jämmer och elände.
Då får dom nära till Hotell Malmen där dom svärmar som flugor runt de utländska turisterna som kommer ut från hotellet i sommar. Det började redan förra sommaren.
2014-03-16, 01:08
  #694
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Lägesrapport från högdalstoppen

Var ite och åkte med bilen när jag plötsligt stötte en karavan med bilar varav två drog åå risiga husvagnar.
Jag blev omedelbart misstäsam ocj vände och följde efter.

Vart tror ni de stannade?

Hör och häpna dessa romer är tillbaks till högdalstoppen. Platsen är för tillfället parkeringen vid fotbollsplanen som ligger längs fagersjövägen.

Helt otroligt, kommunen har precis städat klart på platsen. De har till och med börjat fixa till en del lyktstolpar som zigenarna har saboterat.
2014-03-16, 01:11
  #695
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Obs notera deras försök att dölja husvagnarna med militärmaskering/kamouflage.

http://sv.tinypic.com/r/2gy6ozo/8
Avställd 2008-02-19
2014-03-16, 01:16
  #696
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Obs notera deras försök att dölja husvagnarna med militärmaskering/kamouflage.

http://sv.tinypic.com/r/2gy6ozo/8
http://sv.tinypic.com/r/du047/8
http://sv.tinypic.com/r/2h5ln3c/8
http://sv.tinypic.com/r/33f7s6s/8

Dom kanske tänker kriga gör att få vara kvar. Ligger gömda och väntar...eller väntar dom flyganfall?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in