2014-03-16, 01:23
  #697
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Obs notera deras försök att dölja husvagnarna med militärmaskering/kamouflage.

Ring till Polisen och rapportera pågående brott omgående.

Fortsatt transport av husvagnarna kommer med säkert att ske redan under natten eller imorgon. Då kan Polisen plocka in förarna och beslagta de fordon som framförs trots att de är ställda ur trafik och saknar försäkringar.
2014-03-16, 01:24
  #698
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Lägesrapport från högdalstoppen

Var ite och åkte med bilen när jag plötsligt stötte en karavan med bilar varav två drog åå risiga husvagnar.
Jag blev omedelbart misstäsam ocj vände och följde efter.

Vart tror ni de stannade?

Hör och häpna dessa romer är tillbaks till högdalstoppen. Platsen är för tillfället parkeringen vid fotbollsplanen som ligger längs fagersjövägen.

När karavanen svängde in på parkeringen hade jag ingen möjlighet att konfrontera dessa personer av olika anledningar, men jag lovade mig själv att återkomma lite senare. Jag lyckades heller inte att få regplåtatarna på bilarna som drog dessa husvagnar tyvärr. Dock lyckades jag fotografera lite när jag besökte parkeringen lite senare. Jag tänkte posta dessa i nästa inlägg.

Ber om ursäkt för flummig text sitter på mobilen och är sjukt trött

Tack för bra bilder och uppdateringar vad som sker från en som inte bor i krokarna.

Jag tror att det kan ha varit A*na Silv*r & co, de skulle ju köra husvagnar i helgen. Hon viger hela sitt liv åt detta, undrar bara vad för.
2014-03-16, 01:24
  #699
Medlem
RolleWests avatar
Citat:
Obs notera deras försök att dölja husvagnarna med militärmaskering/kamouflage.

http://sv.tinypic.com/r/2gy6ozo/8
http://sv.tinypic.com/r/du047/8
http://sv.tinypic.com/r/2h5ln3c/8
http://sv.tinypic.com/r/33f7s6s/8

Det är bara för mycket !
Är det delar av packet som sov på Cyklopen igår natt som xnna xilver & cyklopen drog från Sollentuna igår ?
Dom har ju precis sanerat Högdalen !
Nu går det för långt , en allmän utrop går nu ut för att sätta så många käppar i hjulen
på silver & följe . Dom orsakar ofantliga kostnader för vårt samhälle !

(Bra jobbat förresten, falsk_mekaniker!)
2014-03-16, 01:42
  #700
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mike.Andersen
Helt otroligt, kommunen har precis städat klart på platsen. De har till och med börjat fixa till en del lyktstolpar som zigenarna har saboterat.


Är det uppviglaren och hjärnan bakom det hela , Anna som ska stå för kostnaderna av sanering och miljöbrott som detta leder till? Hon är ingen miljötänkare den här inkompetenta flata.

Ska man kunna begå brott öppet utan att hennes arbetsgivare och polis, åklagare agerar mot brottslingen silver?

Märkligt. .
2014-03-16, 01:45
  #701
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Obs notera deras försök att dölja husvagnarna med militärmaskering/kamouflage.

http://sv.tinypic.com/r/2gy6ozo/8
http://sv.tinypic.com/r/du047/8
http://sv.tinypic.com/r/2h5ln3c/8
http://sv.tinypic.com/r/33f7s6s/8

Falsk mekaniker du är en hjälte.

Polisen körde väll ut alla där ifrån nyss.
Och nu är dem tillbaka.

Vad fan kan vi göra? Vårt samhälle är försvarslöst mot dem om
inte våra lagar förbjuder dem att slå upp läger över allt.

Dom utnyttjar den svenska allemansrätten.
2014-03-16, 01:48
  #702
Medlem
rojass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Lägesrapport från högdalstoppen

Var ite och åkte med bilen när jag plötsligt stötte en karavan med bilar varav två drog åå risiga husvagnar.
Jag blev omedelbart misstäsam ocj vände och följde efter.

Vart tror ni de stannade?

Hör och häpna dessa romer är tillbaks till högdalstoppen. Platsen är för tillfället parkeringen vid fotbollsplanen som ligger längs fagersjövägen.

När karavanen svängde in på parkeringen hade jag ingen möjlighet att konfrontera dessa personer av olika anledningar, men jag lovade mig själv att återkomma lite senare. Jag lyckades heller inte att få regplåtatarna på bilarna som drog dessa husvagnar tyvärr. Dock lyckades jag fotografera lite när jag besökte parkeringen lite senare. Jag tänkte posta dessa i nästa inlägg.

Ber om ursäkt för flummig text sitter på mobilen och är sjukt trött
Intressant,kankse tar en sväng förbi där någon gång nästa vecka för att bekräfta om de verkligen återvänt till Högdalen eller inte,men till dess så bör vi rapportera misstänkta zigenarläger till myndigheterna i hopp on att få de avhysta ASAP och sätta käppar i hjulen för zigenarinvasionen.

Regler gällande husvagns och tältcamping;
http://www.naturvardsverket.se/Var-natur/Allemansratten/Det-har-galler/Husvagn-och-husbil/
http://www.naturvardsverket.se/Var-natur/Allemansratten/Det-har-galler/Taltning/

Kontakta din lokala stadsdelsförvaltning om du misstänker att de bryter mot dessa regler;
http://www.stockholm.se/OmStockholm/Forvaltningar-och-bolag/Stadsdelsforvaltningar/

Kontakta polisen om du misstänker att brottslig verksamhet förekommer (vilket det ofta gör i form av metallstölder,svartbyggen och nedskräpning);
http://polisen.se/Kontakta-oss/Polismyndigheter/

Tyvärr så verkar makthavarna inte bry sig om att lösa problemet med den zigenska tiggarinvasionen,utan vi får helt enkelt bombardera de med tips och meddelanden tills de inte längre kan ignorera problemet.

Och hur/vart/varför har de fått tag på kamouflagenät? Håller fröken Silver och hennes zigenarälsklingar på att förebereda sig på öppet krig mot mydigheterna?
__________________
Senast redigerad av rojas 2014-03-16 kl. 02:12.
2014-03-16, 01:52
  #703
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rojas
Intressant,kankse tar en sväng förbi där någon gång nästa vecka för att bekräfta om de verkligen återvänt till Högdalen eller inte,men till dess så bör vi rapportera misstänkta zigenarläger till myndigheterna i hopp on att få de avhysta ASAP och sätta käppar i hjulen för zigenarinvasionen.

Regler gällande Husvagns och tältcamping;
http://www.naturvardsverket.se/Var-natur/Allemansratten/Det-har-galler/Husvagn-och-husbil/
http://www.naturvardsverket.se/Var-natur/Allemansratten/Det-har-galler/Taltning/

Kontakta din lokala stadsdelsförvaltning om du misstänker att de bryter mot dessa regler;
http://www.stockholm.se/OmStockholm/Forvaltningar-och-bolag/Stadsdelsforvaltningar/

Kontakta polisen om du misstänker att brottslig verksamhet förekommer (vilkett det ofta gör i form av metallstölder,svartbyggen och nedskräpning);
http://polisen.se/Kontakta-oss/Polismyndigheter/

Tyvärr så verkar makthavarna inte bry sig om att lösa problemet med den zigenska tiggarinvasionen,utan vi får helt enkelt bombardera de med tips och meddelanden tills de inte längre kan ignorera problemet.

Och vhur/vart har de fått tag på kamouflagenät? Håller fröken Silver och hennes gelikar på att förebereda sig på öppet kirg mot mydigheterna?

Jag rapporterar gladeligen tiggeri till polisen varje dag om jag så måste.
Bara det slutar då.


Ps... Vem fan är Silver?
2014-03-16, 02:04
  #704
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyltpatrullen
Tack för bra bilder och uppdateringar vad som sker från en som inte bor i krokarna.

Jag tror att det kan ha varit A*na Silv*r & co, de skulle ju köra husvagnar i helgen. Hon viger hela sitt liv åt detta, undrar bara vad för.

Anna Silver står det tidigare i den här tråden eller den allmäna tiggartråd att hon knullar och har en gift zigenare inneboende hos sig. Där har du nog anledningen och zigenaren är nog duktig på att göka och har antagligen fått henne att få orgasm så nu gör hon allt för dessa odjur.

Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Jag tror inte är så glada åt lägret där heller. Men vi är ju snart maktlösa.
Har inte sett nåt på Södermalm ännu.
Tanto skulle väl passa dom bra. Och Vitabergsparken. Jämmer och elände.
Då får dom nära till Hotell Malmen där dom svärmar som flugor runt de utländska turisterna som kommer ut från hotellet i sommar. Det började redan förra sommaren.

De får gå ut och riva skiten, sno tälten eller bränna upp de när de är ute på dagen.

Så Malmen är helt kört numera, har noterat att Södermalm gått ner sig något enormt sen tio år sedan när jag hängde i de krokarna ett tag, visst dock inte att det var så illa att ett hotell tillåter dess gäster antastas av tiggare på gatan utanför. Snacka om bad will för hotellet.

"Det här skithotellet åker vi inte till någon mer gång, klarar inte ens av att rensa gatan på slödder utanför".

Vi får hoppas att de inte slår upp läger där också även om jag hatar allt som de där jävla pk dårarna står för så bor det som du säger vanligt folk även på Södermalm, jag menar inte nog med tiggare, man har terroristtempel, Sveriges farligaste plats (Björnsträdgård) och alla pundarcentrum och hemlöscentrum runt Mariatorget. Även alla dessa personrånande araber som ränner omkring.

Förr var det värsta på Södermalm tokiga hammarbyare, nu är det terrorister, zigenare, invandrar kriminella och en jävla massa pundare, där ligger de verkligen i lä hammarbyarna.
2014-03-16, 02:05
  #705
Medlem
rojass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjockisKrigaren
Jag rapporterar gladeligen tiggeri till polisen varje dag om jag så måste.
Bara det slutar då.


Ps... Vem fan är Silver?
A*na S*lver,ökänd zigenarvurmerska som försökt stoppa avhysningarna samt hjälp zigenarna att flytta runt och sätta upp nya läger,har på senare tid haft några mediala framträdanden då hon de facto blivit zigenartiggarnas taleperson i Stockholmsområdet;
https://sv-se.facebook.com/hogdalenmisar
http://migranter.eu/#home
http://www.svtplay.se/video/1790618/6-2-22-00?tab=program&sida=2 (spola fram till 21:40)
__________________
Senast redigerad av rojas 2014-03-16 kl. 02:10.
2014-03-16, 02:07
  #706
Bannlyst
WTF?
https://www.facebook.com/events/700017103355188/?ref=5

Vad gör kvinnan? Är hon helt ifrån vettet?
2014-03-16, 02:20
  #707
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjockisKrigaren
Polisen körde väll ut alla där ifrån nyss.
Och nu är dem tillbaka.

Vad fan kan vi göra? Vårt samhälle är försvarslöst mot dem om
inte våra lagar förbjuder dem att slå upp läger över allt.

Förra avhysningsbeslutet måste väl fortfarande vara aktuellt?
2014-03-16, 02:26
  #708
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Anna Silver står det tidigare i den här tråden eller den allmäna tiggartråd att hon knullar och har en gift zigenare inneboende hos sig. Där har du nog anledningen och zigenaren är nog duktig på att göka och har antagligen fått henne att få orgasm så nu gör hon allt för dessa odjur.

Där har vi nog anledningen. Det jag inte kan förstå är varför hon inte tar in fler? Det måste få plats fler än två i hennes bostad. En tanke kan vara att hon vill ha denna unge "ziggi-hane" för sig själv.

Jag kan inte förstå hur de kan få husera vid en vattentäkt utan att polisen kommer dit direkt och portar de. Det kommer nog okända män i Coca-Cola Zero svarta bilar snart, och vips är 30-40 migranter borta och vi ser de aldrig mer. En rimlig teori i mitt tycke.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in