2013-07-12, 00:26
Medlem
SirHizzs avatar
Citat:
En 17-årig pojke misstänks för att ha spridit nakenbilder på tre unga tjejer. Under torsdagen hölls rättegången mot honom i Hudiksvall

Den 17-årige kille som är misstänkt är åtalad för grovt förtal ska enligt åtalet ha lämnat fotografier på tre tonårstjejer vidare till en kamrat - fotografier som han fått i förtroende av tjejerna och där de är nakna och lättklädda.

Tillsammans med de tre tjejer som är målsägare i det här fallet har det funnits runt 30 tonårsflickor till, som har blivit utsatta för samma sak, av andra killar.
Rättegången hölls bakom stängda dörrar. När den avslutades yrkade åklagaren på att 17-åringen ska dömas till ungdomstjänst för sina brott.

Domen kommer torsdagen den 18 juli.
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...av-unga-tjejer

enligt mig, tjejerna får skylla sig själva, varför i helvete ens gå med på att nån tar kort på dom nakna, jävla blåsta Tjejer, har dom ingen självrespekt

------------------

Delar av artikeln bortredigerad enligt regel 1.02 - upphovsrätten.
Citatet lagt i citatruta för tydlighetens skull.

/Mod
Senast redigerad av blomvattnare 2013-07-12 kl. 00:31.
Citera
2013-07-12, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirHizz

enligt mig, tjejerna får skylla sig själva, varför i helvete ens gå med på att nån tar kort på dom nakna, jävla blåsta Tjejer, har dom ingen självrespekt

utifrån din text förstod jag det som att bilderna hade skickat via sms. har svårt att tro att pojken har agerat playboy fotograf och åkt runt med en systemkamera.
Citera
2013-07-12, 00:31
Medlem
No.Pain.No.Gains avatar
Jag kan hålla med om att tjejerna var korkade och gav ut bilder! Men de är barn och förmodligen var de väl helt tokiga (kära) i den här killen, som utnyttjade situationen och tog bilder av dem. Hoppas båda parterna har lärt sig utav sina misstag i det här fallet!
Citera
2013-07-12, 07:23
Medlem
Forbliranonyms avatar
Vem är killen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in