Citat:
Haha ska man skratta eller gråta? Man kanske skulle bli böghora men bara gå ut och shoppa och fika med bögarna, vilket jävla dravel. Sådan prostitution finns inte annat än på film, väx upp.
Har försökt sätta mig in i negerns situation, han får barn med en kvinna han troligtvis var kär i men som lämnar honom och tar barnen med sig. Sedan börjar hon prostituera sig, skriva bloggar helt öppet om att hon är en hora och inlägg om horeriets förträfflighet. Det skulle iaf få mig att bli tokig utav helvete, att hon sen också kanske skulle få vårdnaden om barnen gjorde ju inte förtvivlan mindre.
Mord är ju aldrig eller iaf sällan rätt men niggern blev naturligtvis knäckt av det sen kan man ju undra hur snacket gick blad polarna, tjejen han en gång så stolt visat upp är nu till salu för vem fan som helst. Vilken man som helst tappar ju all värdighet av det, både vit och neger.
Dock ska negern dömas till livstid men det av andra orsaker.
Har försökt sätta mig in i negerns situation, han får barn med en kvinna han troligtvis var kär i men som lämnar honom och tar barnen med sig. Sedan börjar hon prostituera sig, skriva bloggar helt öppet om att hon är en hora och inlägg om horeriets förträfflighet. Det skulle iaf få mig att bli tokig utav helvete, att hon sen också kanske skulle få vårdnaden om barnen gjorde ju inte förtvivlan mindre.
Mord är ju aldrig eller iaf sällan rätt men niggern blev naturligtvis knäckt av det sen kan man ju undra hur snacket gick blad polarna, tjejen han en gång så stolt visat upp är nu till salu för vem fan som helst. Vilken man som helst tappar ju all värdighet av det, både vit och neger.
Dock ska negern dömas till livstid men det av andra orsaker.

Du har inte last sa mycket om detta forstar jag? Eftersom du har sa mycket fel i ditt inlagg. Ja, fundera du pa att "boghora", da kanske inte ballen hanger, utan reser sig upp lite. Forhoppningsvis iaf.
Av vilka orsaker ska "negern" domas till livstid om det inte ar for mordet pa sina barns mor?
Han har helt riktigt forlorat sin heder, men det gjorde han da han sag till att hon behovde skydd fran honom.
E.M hade detta "arbete" da dom traffades sa han visste nog fan vad han gav sig in i. Han valde ocksa att skaffa barn med den du kallar "hora". Min bild av henne ar att hon var en overlevare i stora matt, som kampade och stod oppet for vem hon var.
Det er et respekteret service arbejde hos os, ligesom alle andre.