2013-07-14, 13:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JulianaNr2
Att bli tillsammans med och skaffa barn med våldsbenägna knarkare är väl allmänt riskfylld, oavsett personens hudfärg eller?

Nej, det är ännu värre om det handlar om en neger då de är så pass korkade att de blir farliga.

Även om Eva-Marree verkar ha varit lika smart som en vattenkanna så borde hon iaf ha varit så pass smart att förstå att man ej blir tillsammans med negrer.

Innerst inne så borde hon ha förstått att det skulle gå åt skogen. Men efter att ha läst en del av hennes inlägg här på flashback så verkar det som att hon var en sådan som tänkte med skäggbiffen.
Citera
2013-07-14, 13:43
Bannlyst
Mamman eller den personen som uppfostrat Eva-Marree får ta på sig hela det här. Hade hon fått en normal uppfostran som andra vita tjejer hade hon vetat att hon skulle hålla sig undan den rasen.

Citera
2013-07-14, 13:45
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du, BO var en intelligent och fin människa som kämpade mot ett system som förtrycker människor som är sexarbetare. Hon hade väldigt starka ideal och en stark integritet. Dessutom var hon på god väg att förändra systemet inifrån. Detta arbete ska fortsätta.

Jag har svårt att se det intelligenta i att ha ett förhållande med en våldsam, instabil och kriminell neger. Tyder snarare på avsaknad av intelligens.

Hon kan säkert ha varit godhjärtad och så. Visst. Men det hon gjorde var inte smart. Här lite exempel ur negerns historia:

Citat:
K*bagambi har ett förflutet där han dömts för ringa narkotikabrott och flera gånger för våldsbrott, senast 2010 då han misshandlade en man med en stekpanna.

I början av 2000-talet utfärdade en åklagare i Västerås besöksförbud mot K*rungi K*bagambi, där han förbjöds alla former av kontakt med två jämnåriga kvinnor.

http://www.expressen.se/nyheter/han-haktas-for-mord-pa-eva-marree-27/

Edit:
Det var värre än jag trodde. Ännu fler detaljer här:
http://www.exponerat.info/afrikanske-knivmordaren-ar-hemmastadd-i-rattsalen/
https://www.flashback.org/sp44308388
Senast redigerad av -Info- 2013-07-14 kl. 13:59.
Citera
2013-07-14, 13:47
Medlem
anna_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulianaNr2
Att bli tillsammans med och skaffa barn med våldsbenägna knarkare är väl allmänt riskfylld, oavsett personens hudfärg eller?

Sant, det är allmänt riskfyllt att bli tillsammans med våldsbenägna knarkare, men du försämrar oddsen avsevärt om du dessutom väljer en person från en stenålderskultur. Hur tror du kvinnor i allmänhet blir behandlade i Uganda?
Citera
2013-07-14, 13:53
Medlem
http://www.exponerat.info/afrikanske-knivmordaren-ar-hemmastadd-i-rattsalen/
Citera
2013-07-14, 13:59
Medlem
nygraddads avatar
Citat:
Du, BO var en intelligent och fin människa som kämpade mot ett system som förtrycker människor som är sexarbetare. Hon hade väldigt starka ideal och en stark integritet. Dessutom var hon på god väg att förändra systemet inifrån. Detta arbete ska fortsätta.

Tråkigt att du bidrar till att stigmatisera människor. Det är ju det stigma du hjälper till att föda som dödat och skadat människor. Att människor gör livsval som stör dig har inget med saken att göra. Hon har inte skadat någon annan, så vad är ditt problem egentligen?

Tråkigt att det finns så inskränkta och trångsynta människor som du.

BO var en pundarhora som valde att skaffa två barn med en kriminell och tungt missbrukande blåneger. Det är varken intelligent eller fint oavsett hur många gånger du påstår det, det är den diametrala motsatsen till fint och intelligent.

Angående prostitution så har jag inga som helst problem med folk som köper eller säljer sex så länge det sker under samtycke från båda parter. Men du ska inte inbilla dig att vara en hora eller "sexarbetare" som du kallar det är något som kan jämställas med ett vanligt arbete.

Det är det lägsta en människa kan sjunka för att tjäna pengar och jag kan ha sympati för kvinnor i tredje världen som ägnar sig åt detta yrke för att få mat på bordet, men i Sverige finns det inga förmildrande omständigheter att syssla med detta.

Tycker mest synd om barnen som blivit satt till världen av dessa två skräpmänniskor. Hoppas verkligen de får komma till ett kärleksfullt hem så långt ifrån det de tidigare upplevt.
Senast redigerad av nygraddad 2013-07-14 kl. 14:08.
Citera
2013-07-14, 14:16
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygraddad
Angående prostitution så har jag inga som helst problem med folk som köper eller säljer sex så länge det sker under samtycke från båda parter. Men du ska inte inbilla dig att vara en hora eller "sexarbetare" som du kallar det är något som kan jämställas med ett vanligt arbete.

Självklart är det okey med sexuella uppgörelser mellan samtyckande vuxna. Bra att du insett detta iallafall. Sexarbete betraktas som ett yrke i andra länder, och så borde det vara även i Sverige. Detta är ett sätt att minska stigmatisering på sikt och att ge dem som arbetar med sex en säker arbetsmiljö, och rätt till pensionspoäng, A-kassa, etc. Hade vi haft en avkriminaliseringspolitik så hade BO sannolikt varit vid liv idag.

Visa nu lite respekt för en död människa som inte är här och kan försvara sig.
Senast redigerad av WordWarrior 2013-07-14 kl. 14:19.
Citera
2013-07-14, 14:26
Medlem
nygraddads avatar
Citat:
Självklart är det okey med sexuella uppgörelser mellan samtyckande vuxna. Bra att du insett detta iallafall. Sexarbete betraktas som ett yrke i andra länder, och så borde det vara även i Sverige. Detta är ett sätt att minska stigmatisering på sikt och att ge dem som arbetar med sex en säker arbetsmiljö, och rätt till pensionspoäng, A-kassa, etc. Hade vi haft en avkriminaliseringspolitik så hade BO sannolikt varit vid liv idag.

Visa nu lite respekt för en död människa som inte är här och kan försvara sig.

Ja det må betraktas som ett yrke men inte ett yrke som alla andra, dröm vidare. Varför skulle jag visa respekt för en värdelös skräpmänniska som hon? Rätt åt henne.
Citera
2013-07-14, 14:33
Medlem
Ludermassignegers avatar
Vad i h-e gjorde negern här från första början (förutom att sälja knark?)? Mig veterligt är det inget krig i Uganda, och han lär ju knappast ha varit här som student.

En tragisk historia som aldrig ens skulle påbörjats om vi hade avvecklat det sinnessjuka multikultiprojekt som vi blivit pålurade.

Hur många svenskar är det nu som slagits ihjäl av "flyktingar", 100, 1000, 10000?
Citera
2013-07-14, 14:43
Bannlyst
Citat:

Jag tror du deltar i denna tråd för att sprida en fin bild av E-M och det är hedersvärt.
Men jag tror och ser att det tyvärr får motsatt effekt vilket bidrar till att fokus hamnar
på hennes yrke och henne som person.

Att debattera om hennes kamp mot förtrycket inom sexindustrin fungerar inte i en tråd
där nivån ligger så här lågt, man måste välja var man tar sina strider.
Här blir det bara så fel och allt hon kämpat för bara försvinner och folket bemöter
dig med samma argument i inlägg efter inlägg, en WT-hora som skaffade barn med en blåneger.

Tänk på barnen som kanske en dag hittar hit.
Sokko får fram informationen på ett bra och sakligt vis, haka på de inläggen och E-M kommer mer till sin rätt, för denne skribent ser till helheten medan du endast ser hennes strid.

Jag menar inget illa, jag tänker endast på barnen.
Citera
2013-07-14, 15:00
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKVN
Jag tror du deltar i denna tråd för att sprida en fin bild av E-M och det är hedersvärt.
Men jag tror och ser att det tyvärr får motsatt effekt vilket bidrar till att fokus hamnar
på hennes yrke och henne som person.

Att debattera om hennes kamp mot förtrycket inom sexindustrin fungerar inte i en tråd
där nivån ligger så här lågt, man måste välja var man tar sina strider.
Här blir det bara så fel och allt hon kämpat för bara försvinner och folket bemöter
dig med samma argument i inlägg efter inlägg, en WT-hora som skaffade barn med en blåneger.

Tänk på barnen som kanske en dag hittar hit.
Sokko får fram informationen på ett bra och sakligt vis, haka på de inläggen och E-M kommer mer till sin rätt, för denne skribent ser till helheten medan du endast ser hennes strid.

Jag menar inget illa, jag tänker endast på barnen.

Jag förstår ditt argument. Håller med om att nivån är för låg för intrikata resonemang, då denna tråd nyttjas till fullo av rasister. Jag är själv kritisk mot invandringspolitiken, men jag hatar inte alla invandrare för det.

Det är givetvis inte bra att vissa av trådens detagare fortsätter att utföra karaktärsmord på henne oemotsagda. Det är tragiskt som det är ändå. Däremot vet jag att BO med stor stolthet bedrev sin kamp, och det är något som även hennes barn ska kunna känna sig stolta över i framtiden. Det är också genom denna som jag känner henne, och anser därför att det perspektivet förtjänar att lyftas fram som motvikt.
Senast redigerad av WordWarrior 2013-07-14 kl. 15:03.
Citera
2013-07-14, 15:00
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKVN
en WT-hora som skaffade barn med en blåneger.

En kriminell, knarkande och våldsam blåneger, bör tilläggas. Det visar på ett väldigt dåligt omdöme, och är en orsak till varför många skriver så negativt här.

Man ska förstås inte prata illa om döda, men ibland är det så att som man sår får man skörda.

Dock tycker jag lite synd om henne (dvs om hennes situation innan hon dog). Hon verkar ha varit naiv och inte så smart. Det straffar sig ibland tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in