Citat:
Ursprungligen postat av
Antinomos
Det är typ exakt vad jag letar efter, förutom att den kostar som analsex med minderårig.
Citat:
Ursprungligen postat av
stava
Justera din ättika-skål lite - den ska inte stå högt utan lågt så blir effekten bättre. (Det är det som dunstar som neutraliserar röklukten)
Att våttorka då och då och inte bara dammsuga är också bra.
Har du dessutom fönstren lite på glänt och en askkopp med lock (gamla fimpar kan lukta förjävligt) så kan väl inte problemet vara särskilt stort, håller med om att det är jävligt najs att röka inne!
Aha ska genast åtgärdas,nått jag märkt är att ättikan inte ändrar färg vilket den .borde göra(?)
Jag dammsuger aldrig utan använder endast microfibermopp torr, sedan blöt med allrent. Mina fönster står 24/7 i det enda läget där man inte får in en hand för att öppna eller så att kattskrället hoppar ut.
Jo gamla fimpar luktar helvete, redan efter en stund faktiskt. så jag slänger dem och sköljer ur fimpkoppen varje dag.
Vad tror du och resten av herrarna att använda en laserpenna för att följa vart röken helst tar vägen för att på så vis veta vilka fönster som ska vara stängda samt öppna för att röken ska gå snabbaste vägen mot ventilen ?
Att röka inne måste vara det mest avkopplande som finns :