2013-07-10, 20:36
Medlem
sluttyschoolgirls avatar
Har undrat över det länge - oavsett om jag sitter och trycker i mig 12 öl eller 1 liter vatten så får jag samma känsla som att vara onykter.

Kom då och tänka på att man inte behöver betala för en massa öl då ni kan dricka 12 st 33 cl vatten och bli lika snurriga? Om det inte är smaken man är ute efter så att säga.

Citera
2013-07-10, 22:16
Medlem
awestbys avatar
Ända rationella förklaringen jag kan komma på är att du har lågt blodtryck och efter att ha suttit länge så reser du dig och du blir snurrig. Eller att du helt enkelt lurar dig själv. För en sak är säker, du blir inte full av vatten är helt omöjligt
Citera
2013-07-10, 23:33
Medlem
Vattenförgiftning.
Stort intag av vätska under en kort period rubbar elektrolytbalansen som i sin tur kan leda till hyponatremi, d.v.s låga natriumhalter i blodet. Symptomen du känner av(huvudvärk, yrsel och nedsatt allmäntillstånd) är till följd av hyponatremin.
Citera
2013-07-10, 23:47
Medlem
awestbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigeralia
Vattenförgiftning.
Stort intag av vätska under en kort period rubbar elektrolytbalansen som i sin tur kan leda till hyponatremi, d.v.s låga natriumhalter i blodet. Symptomen du känner av(huvudvärk, yrsel och nedsatt allmäntillstånd) är till följd av hyponatremin.
Folk som har dött av det. men vad jag har läst så mår man riktigt illa och har en fruktansväd huvudvärk.
Citera
2013-07-11, 12:16
Medlem
Jag har läst att slampiga skolflickor inte behöver droger. Dom är drogen.
I grunden handlar alkohol bara om att få hjälp med att tappa balansen.
Citera
2013-07-11, 15:02
Medlem
Sjograss avatar
Det kanske är kiss du har druckit?
Citera
2013-07-13, 13:32
Medlem
sluttyschoolgirl, Sluta drick kiss. det är högst orationellt och passar inte som en filosofi tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in