Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-10, 19:55
  #1
Medlem
Jag har gått ner från 120kg för något år sen till 71kg nu och känner mig nöjd. Nu ska jag köra en leanbulk men jag känner för nya kläder. Köpte nya kläder när jag vägde 100kg (byxorna började ramla ner så fort jag andades in) och sen dess har jag kört med hårt åtsittande bälten, vilket gett en pösig look på byxorna och tröjorna hade jag ett par gamla från när jag vägde 90 men dessa ser ut som ballonger på mig.

Då jag är nöjd är det dags för nya kläder. Vad ska jag köpa som en bra grund? Vill gärna kunna klä mig snyggt.. Har en fråga om skjortor också.

http://www.careofcarl.com/sv/artikla...tor/index.html

Vad är det för slags skjortor? Alla skjortor jag tidigare ägt har gått ner till knäna och jag antar att meningen var att stoppa in de, men vill kunna köpa ett par skjortor som man inte stoppar in och slutar ungefär där byxorna börjar, alltså som man kan ha på utsidan. Hur vet man vilka skjortor som ner till knäna och inte gör det?

Har en total budget på 13.000 för detta år! Shoot!
Citera
2013-07-10, 20:51
  #2
Medlem
Köp inte en så dyr skjorta, du blir inte bättre för det.
Finns minst lika snygga för 5-600 kr, gå inte lägre för då sitter dom som tält efter första tvätten.

Sen förstår jag inte, skjorta ner till knäna? Hmm, dom flesta skjortor slutar ju i midjan.
Citera
2013-07-10, 21:01
  #3
Medlem
Man stoppar alltid in skjortan i byxorna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback