2008-11-28, 21:56
Medlem
Kalle7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanjunkaren
Det tänker nog 95% av tittarna när en tjej i en tv-serie faller ihop och tar sig om magen.

Även när hon har vatt hos doktorn och tatt tester och surfat på nätet om cancer?
Citera
2008-11-28, 21:59
Medlem
Fanjunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
Även när hon har vatt hos doktorn och tatt tester och surfat på nätet om cancer?

Ja. Just för att hon i avsnittet innan föll ihop och tog sig om magen.
Citera
2008-11-28, 22:08
Bannlyst
Citat:
Det tänker nog 95% av tittarna när en tjej i en tv-serie faller ihop och tar sig om magen.

Inte jag? Jag som är så dramatisk av mig trodde att hon hade blivit skjuten av någon. Eftersom hon blev det i avsnittet innan..
Citera
2008-11-28, 22:20
Medlem
Kalle7s avatar
Citat:
Ja. Just för att hon i avsnittet innan föll ihop och tog sig om magen.

Jag snackar väl i nutid? Tror nog att dom flesta tror/trodde det va en sjukdom efter det senaste avsnittet. Gjorde/gör inte du det? ^o)
Citera
2008-11-28, 22:36
Medlem
Fanjunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
Jag snackar väl i nutid? Tror nog att dom flesta tror/trodde det va en sjukdom efter det senaste avsnittet. Gjorde/gör inte du det? ^o)

Jo självklart, men hade också tanken på graviditet. Såhär brukar det gå till i varje TV-serie. En brud börjar må kasst och sen hoppsan är hon gravid.
Citera
2008-11-29, 01:12
Medlem
Nadies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juppy
Fy fan! Det bästa avsnittet på extremt länge. Sjukt skönt med lite basket, spännande att Peyton (antagligen) har cancer och vädligt intressant att Sam var orsaken till attacken och att hon "känner" Q:s mördare.

Blev dock lite ledsen när jag lästa att man måste vänta till den 5te januari.

Grymt bra avsnitt...men WTF var det säsongsavslutning??!
Citera
2008-11-29, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nadie
Grymt bra avsnitt...men WTF var det säsongsavslutning??!

Nopp ingen säsongsavslutning..ska vara typ 22 avsnitt av denna säsong. Är helt enkelt ett klassiskt "mid-season break" som råder nu..brukar sparka igång typ islutet av januari igen
Citera
2008-11-29, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjasuggan
Nopp ingen säsongsavslutning..ska vara typ 22 avsnitt av denna säsong. Är helt enkelt ett klassiskt "mid-season break" som råder nu..brukar sparka igång typ islutet av januari igen

Början av Januari, 5:e för att vara helt korrekt.
Citera
2008-11-29, 13:18
Medlem
offshores avatar
sinnesjukt jobbigt med alla dessa breaks mitt under säsongen
Citera
2008-11-30, 14:35
Medlem
Jag har missat avsnitt lite då och då och kollar istället repriserna nu på vardagarna.
Någon som kan upplysa mig om vad denna "kapsel" är som tydligen ställt till med en jävla massa problem?
Citera
2008-11-30, 14:38
Medlem
Big_Bites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonComposMentis
Jag har missat avsnitt lite då och då och kollar istället repriserna nu på vardagarna.
Någon som kan upplysa mig om vad denna "kapsel" är som tydligen ställt till med en jävla massa problem?
Alla elever på skolan fick göra ett videoband om sitt liv nu och vad de hoppas på i framtiden för att lägga i en tidskapsel att öppnas 50(?) år senare, många väljer att berätta stora hemligheter och i ett försök att skapa lite intriger så väljer Rachel att öppna den och spela upp filmerna på tv-apparaterna i skolan.

Bad idea.
Citera
2008-11-30, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Bite
Alla elever på skolan fick göra ett videoband om sitt liv nu och vad de hoppas på i framtiden för att lägga i en tidskapsel att öppnas 50(?) år senare, många väljer att berätta stora hemligheter och i ett försök att skapa lite intriger så väljer Rachel att öppna den och spela upp filmerna på tv-apparaterna i skolan.

Bad idea.

Så det var färför Jimmy flippade ur?

Tack iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in