2008-11-26, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sigma88
bara jag som tycker att mouths flickvän överreagerar overkligt mycket? vafan hon har varit oskuld i 22 år och bara för att mouths assistent skickade en bild till hans mobil samt att hon klänger på mouth så måste hon ha sex med bartendern (som hon vet kan ha något på gång med brooke)????

Hon är väl lite känslig hela tiden. För övrigt så överreagerar nästan alla hela tiden. Som tillexempel när Haley fick reda på att Nathan hade knullat hennes syster långt innan dom träffats osv.
Citera
2008-11-26, 15:13
Medlem
Sheiks avatar
Påminner Haley för övrigt inte lite om en chimpans?
Citera
2008-11-26, 16:14
Medlem
Citat:
Vadå det lär? Varför tror du att flashbacken visades? Det är såklart han..

Svarade ju på någon före som inte var säker på det. Kanske inte skulle skrivit lär Men ja, det är självklart han.
Citera
2008-11-26, 17:11
Medlem
Fanjunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lua
Hon är väl lite känslig hela tiden. För övrigt så överreagerar nästan alla hela tiden. Som tillexempel när Haley fick reda på att Nathan hade knullat hennes syster långt innan dom träffats osv.

När hände det? Du menar kanske att Nathan och Brooke pippat, filmat och att det sedan visats på en fest?
Citera
2008-11-26, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanjunkaren
När hände det? Du menar kanske att Nathan och Brooke pippat, filmat och att det sedan visats på en fest?

Kommer inte ihåg vilken säsong men:
http://www.youtube.com/watch?v=u2Xl9UoBlfU
Citera
2008-11-26, 18:50
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanjunkaren

Just innan Haley drar iväg på turnen, i säsong 1 eller 2 så bor Haleys syrra hemma i deras lägenhet. Då kommer Nathan ihåg att hon var den första tjejen han legat med, vilket spär på Haleys osäkerhet på Nathan som legat och grott pga att Nathan porrsurfat samt att Chris Keller lovar henne en karriär.
Citera
2008-11-26, 20:04
Medlem
Fanjunkarens avatar
Ah, tackar.

Har varit så många säsonger att man helt enkelt glömt vissa händelser.

OnT: Som någon tidigare skrev så är det ju löjligt hur Mouth tillåter sig bli behandlad. En sak om hans flickvän hade haft belägg för det hon säger, men nu är det bara löjligt. En naturlig reaktion vore att han flippade och berättade vilken upptight bitch hon är. Tyvärr saknar han kulor till det.

Komiskt också om Brooke blir intresserad av producentsnubben. Det är som att se en olycka hända i förtid.
Citera
2008-11-26, 23:38
Medlem
offshores avatar
senaste avsnittet var riktigt bra enligt min åsikt.
Citera
2008-11-27, 01:31
Medlem
juppys avatar
Fy fan! Det bästa avsnittet på extremt länge. Sjukt skönt med lite basket, spännande att Peyton (antagligen) har cancer och vädligt intressant att Sam var orsaken till attacken och att hon "känner" Q:s mördare.

Blev dock lite ledsen när jag lästa att man måste vänta till den 5te januari.
Citera
2008-11-27, 03:42
Medlem
jamesdeans avatar
Citat:
bara jag som tycker att mouths flickvän överreagerar overkligt mycket? vafan hon har varit oskuld i 22 år och bara för att mouths assistent skickade en bild till hans mobil samt att hon klänger på mouth så måste hon ha sex med bartendern (som hon vet kan ha något på gång med brooke)????

Hon överreagerar som fan, men jag vetefan om det är overkligt. Jag känner till flera händelser i min egen kompiskrets där tjejer överreagerat ungefär lika mycket på liknande händelser. Men ja, det är helt sjukt att hon varit ihop med Mouth hur länge som helst och fortfarande inte känner sig redo för att ha sex med honom, samtidigt som hon är villig att knulla en random bartender hon knappt känner. Hur kan hon gå och spara på sin oskuld och "inte vara redo" för en kille hon varit ihop med i typ flera år, och samtidigt "vara redo" för en kille hon knappt känner?

Men jag har varit om tjejer i min egen bekantskapskrets som gjort liknande saker, så det känns tyvärr inte overkligt. Har inte kännt tjejer som varit oskulder, men har känt tjejer som "varit kära" i killar i deras bekantskapskrets men varit tveksamma inför att strula med dem eller bli ihop dem, samtidigt som tjejerna gått ut och haft random one night stands med killar från krogen varannan helg. Så det där med att tjejer inte tveksamma inför att ha sex med killar de är kära i/älskar samtidigt som de har inga problem med att knulla främlingar är ganska bekant för mig...
Citera
2008-11-28, 20:44
Medlem
Kalle7s avatar
har läst en spoiler som säger att:

Hur trovärdigt det är, är en annan femma.
Citera
2008-11-28, 20:58
Medlem
Fanjunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
har läst en spoiler som säger att:

Hur trovärdigt det är, är en annan femma.

Det tänker nog 95% av tittarna när en tjej i en tv-serie faller ihop och tar sig om magen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in