Citat:
Ursprungligen postat av sigma88
bara jag som tycker att mouths flickvän överreagerar overkligt mycket? vafan hon har varit oskuld i 22 år och bara för att mouths assistent skickade en bild till hans mobil samt att hon klänger på mouth så måste hon ha sex med bartendern (som hon vet kan ha något på gång med brooke)????
Hon överreagerar som fan, men jag vetefan om det är overkligt. Jag känner till flera händelser i min egen kompiskrets där tjejer överreagerat ungefär lika mycket på liknande händelser. Men ja, det är helt sjukt att hon varit ihop med Mouth hur länge som helst och fortfarande inte känner sig redo för att ha sex med honom, samtidigt som hon är villig att knulla en random bartender hon knappt känner. Hur kan hon gå och spara på sin oskuld och "inte vara redo" för en kille hon varit ihop med i typ flera år, och samtidigt "vara redo" för en kille hon knappt känner?
Men jag har varit om tjejer i min egen bekantskapskrets som gjort liknande saker, så det känns tyvärr inte overkligt. Har inte kännt tjejer som varit oskulder, men har känt tjejer som "varit kära" i killar i deras bekantskapskrets men varit tveksamma inför att strula med dem eller bli ihop dem, samtidigt som tjejerna gått ut och haft random one night stands med killar från krogen varannan helg. Så det där med att tjejer inte tveksamma inför att ha sex med killar de är kära i/älskar samtidigt som de har inga problem med att knulla främlingar är ganska bekant för mig...