2008-10-28, 19:43
Bannlyst
Varför spoilar ni så mycket? Alla som skriver här följer väl usa?
Citera
2008-10-28, 19:48
Bannlyst
Citera
2008-10-28, 21:14
Medlem
tacts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warclown

jag använder spoilertaggen för att det är/var ganska nyligen som det senaste avsnittet kom. men om jag skriver nått imorn så skippar jag nog spoilertagsen
Citera
2008-10-28, 21:40
Medlem
Kalle7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lua
Varför spoilar ni så mycket? Alla som skriver här följer väl usa?

Spoilar mest för att folk som inte har sett avsnittet än ska slippa få veta vad som händer.

Men förstår hur du tänker, man bör ju inte gå in innan man själv har tittat.
Citera
2008-10-28, 21:52
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Bra avsnitt! Jag gillar att Owen verkar vara tillbaka på allvar. Han är nog den ende som kan ge Brooke en jämn match. Jag hoppas att han är här för att stanna!

Jag kände på mig att det var något skumt med han filmsnubben, det var liksom för bra för att vara sant. Undrar vad det är han och Peyton egentligen har för historia?

Sam har jag inte bestämt mig för om jag gillar eller inte.
Citera
2008-10-28, 21:56
Medlem
Kalle7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
Sam har jag inte bestämt mig för om jag gillar eller inte.

Jag gillar henne. För jävligt det hon gjorde men lite fart runt hennes karaktär och det är rätt så fint att Brooke tar hand om henne, som en riktig mamma och inte bara slänger ut henne.
Citera
2008-10-28, 21:58
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
Jag gillar henne. För jävligt det hon gjorde men lite fart runt hennes karaktär och det är rätt så fint att Brooke tar hand om henne, som en riktig mamma och inte bara slänger ut henne.

Hm, ja, du har rätt i det men jag är nog tveksam bara för att de så desperat försöker få oss att sympatisera med henne Jag tänker vara kluven en stund till bara på pin kiv!
Citera
2008-10-28, 22:06
Medlem
Kalle7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
Hm, ja, du har rätt i det men jag är nog tveksam bara för att de så desperat försöker få oss att sympatisera med henne Jag tänker vara kluven en stund till bara på pin kiv!

Okejdå. I början gillade jag henne inte alls, men har blitt bättre nu. Blir nog så för dig också.

Hoppas att Dan är med i nästa avsnitt, han gör ALLTID saker som gör serien så otroligt mycket bättre.
Citera
2008-10-28, 23:16
Medlem
Sam är en liten äcklig slyna. Hoppas Dan våldtäktsmördar henne.
Citera
2008-10-29, 03:21
Medlem
Sheiks avatar
Sam ja. Jag köper inte hela hennes historia. Nu är det förvisso en såpa, men det är bara för mycket och för snuttigull pk-amerikanskt att plocka in en okänd människa i sitt hus, och behandla henne som sin dotter trots att människan är ett svin.

Nu var det så länge sen jag såg tidigare säsonger, men hur är Peyton och hennes brorsa syskon? Samma mamma eller samma pappa? För det är ju uppenbarligen inte ett helsyskon
Citera
2008-10-29, 08:16
Medlem
Kalle7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Nu var det så länge sen jag såg tidigare säsonger, men hur är Peyton och hennes brorsa syskon? Samma mamma eller samma pappa? För det är ju uppenbarligen inte ett helsyskon

Samma pappa. Sades i det senaste avsnittet.
Citera
2008-10-29, 14:16
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
Samma pappa. Sades i det senaste avsnittet.

Hur visste brorsan att han rockstjärnan var hans pappa? Och isåfall, varför hade han inte berättad det för Peyton tidigare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in