2008-02-27, 14:21
Medlem
Vaar kan man tanka de
hittar inte de nån stans
Citera
2008-02-27, 14:24
Medlem
Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Igen: Vad babblar du om? Det var ju underbart! Jag tyckte så sjukt synd om Tim när han sa 'I miss you guys, nobody keeps in touch anymore.' och sen i slutet när man fick se han gå iväg genom korridoren.

En annan stark scen var när Lindsay berättade om sin pappa, det kändes så äkta på nåt vänster. Jag kanske kan hålla med om att avsnittet överlag inte var ett av de bättre den här säsongen, men det innehöll verkligen en del scener som stack ut ordentligt.

Och förresten, 'Whatever you bulimic bitch!'

Vad babblar du om? 40min av avsnittet var bortkastat tid på löjlig tonårsdrama. Det lilla som hände i avsnittet kunde sammanfattas under 1min. Känns som det inte kommer hänga något i serien utan Dan. Serien har bara blivit löjlig med massa skit snack hela tiden om vem som ska sätta på vem. Var den innan också, med på ett bättre sätt. Dan ställde alltid till med något som gjorde serien världslig att titta på. aja tycker jag iaf
Citera
2008-02-27, 14:34
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igen
Vad babblar du om? 40min av avsnittet var bortkastat tid på löjlig tonårsdrama. Det lilla som hände i avsnittet kunde sammanfattas under 1min. Känns som det inte kommer hänga något i serien utan Dan. Serien har bara blivit löjlig med massa skit snack hela tiden om vem som ska sätta på vem. Var den innan också, med på ett bättre sätt. Dan ställde alltid till med något som gjorde serien världslig att titta på. aja tycker jag iaf

Håller fullständigt med.

Tur att
Citera
2008-02-27, 15:54
Medlem
Citat:
Jag tyckte så sjukt synd om Tim när han sa 'I miss you guys, nobody keeps in touch anymore.' och sen i slutet när man fick se han gå iväg genom korridoren.

Ja.

Peyton måste dö, det är den enda chansen för serien att överleva. Den smala jantelagshoran måste försvinna. Hon bara gnäller och gnäller och gråter och gråter - hela tiden.
Citera
2008-02-27, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golliwogg
Peyton måste dö, det är den enda chansen för serien att överleva. Den smala jantelagshoran måste försvinna. Hon bara gnäller och gnäller och gråter och gråter - hela tiden.

Jag håller med till viss del, men problemet blir då att det är svårt att hålla kvar Mia, och den flickan är ju underbar!
Citera
2008-02-27, 16:05
Medlem
Citat:
Jag håller med till viss del, men problemet blir då att det är svårt att hålla kvar Mia, och den flickan är ju underbar!

Apropå Mia; varför är hon ens med? Vem är hon? Varför måste hennes pisslåtar spelas i vartenda avsnitt?
Citera
2008-02-27, 17:56
Medlem
Dagens avsnitt var ju riktigt kasst. Dåligt t.om. Massa jävla tjejbråk. Fan, orka...!

Mera ligg för Mouth. Tim är AS go. Hoppas inte den fräsha nannyn går utan problem. När ska Nathan och Lucas farsa flippa och börja leva lite?

Ge mig lite jävla action för fan!
Citera
2008-02-27, 22:15
Medlem
Jeeepzs avatar
Från http://www.cwtv.com/shows/one-tree-hill om nästa avsnitt...

Citera
2008-02-28, 10:54
Medlem
Sjukt besviken på att vi inte fick en enda minut basket. All drama i biblioteken var pinsamt dåligt och tråkigt. Avsnittets höjdpunkt var Quinton och Jamie.

- Döda peyton.
- Dan tillbaka.
- MER BASKET
Senast redigerad av hell88 2008-02-28 kl. 10:58.
Citera
2008-02-28, 15:48
Medlem
Strifes avatar
Instämmer i klagokören. Det senaste avsnittet (For Tonight You're Only Here to Know) var faktiskt inte något att hänga i granen.

Jag var helt inställd på när avsnittet började att vi skulle få se en hel del basket. Speciellt då med tanke på hur Quentin skulle spela; skulle han vara dryg och divig eller skulle han spela som en i laget. Allt snack som Luc, Nathe och Haley har haft med honom kändes plötsligt som helt onödig utfyllnad, då man ändå inte fick se hur han spelade.

Men det fanns så klart bra scener också, det är ju trots allt One Tree Hill vi snackar om.
Tim till exempel. Fan vad oväntat att han skulle dyka upp där, det hade jag aldrig annat. Men det var verkligen en välkommen gäst, då jag alltid gillat honom. Lite tragikkomiskt att han hade döpt sin son till Nathan dock, men man fattar ju varför om man har sett serien.

Hoppas vi får se mer av honom, även om chansen för det inte är särsklit stor...

- "I miss you guys, nobody keeps in touch anymore..." och så vandrade han iväg i den ensamma korridoren.

Men men, den som lever får se...

Angående nästa avsnitt så ska Dan visst vara med igen!
Kommer bli ruggit intressant.
Citera
2008-02-28, 16:53
Medlem
ja juste.. låten på slutet (lifehouse - broken) var grym.
Citera
2008-02-28, 20:04
Medlem
Fred Friendlys avatar
kul med Tim som sagt. Visst böt han skola?! Finns här en historia att berätta. Han var väl rätt rik? Vart gick det åt helvete?
Tror det, som vanligt, lugnar ner sig ett tag nu mellan Peyton och Lucas, för att om, låt säga - sex till sju episoder ta fart igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in