2008-01-13, 02:16
Medlem
kristoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Haha, jag uppfattar det som att hon då ringde bossiga kärringen. För inte skulle hon väl bli så arg på den lilla söta flickan?

Vi får se vad som händer nästa episod .

Bossiga kärringen tror jag förövrigt är Brokes morsa, hon har vi itne sett det sista av.
Citera
2008-01-13, 03:17
Medlem
Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristoe
Bossiga kärringen tror jag förövrigt är Brokes morsa, hon har vi itne sett det sista av.

hahahaah nu är du helt ute och cyklar pojk. Båda hennes föräldrar är sten rika tror inte dem springa runt och leker assistenter åt sin dotter. Sen skulle hon kallat henne för morsa iaf en gång under dem 42 min serien håller på, om de nu var så men knappast. Men skulle vara kul att se hennes föräldrar.
Senast redigerad av Igen 2008-01-13 kl. 03:21.
Citera
2008-01-13, 12:12
Medlem
kristoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igen
hahahaah nu är du helt ute och cyklar pojk. Båda hennes föräldrar är sten rika tror inte dem springa runt och leker assistenter åt sin dotter. Sen skulle hon kallat henne för morsa iaf en gång under dem 42 min serien håller på, om de nu var så men knappast. Men skulle vara kul att se hennes föräldrar.

We shall see we shall see!
Citera
2008-01-13, 16:47
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
va du skrev att assistenten kickades? eller vad menade du hahaha

Såhär skrev jag:
Citat:
Nej, det var ingen modell hon kickade, det var ju söta flickan med glasögonen som hon pratade med i högt tempo på arbetsplatsen. Alltså någon slags assistent vad jag förstår.

Eller?

Dra ned på alkoholen .

---

Bossiga kärringen är en bitch bara. Lär inte vara med så mycket mer tror jag, hon var bara ett redskap att visa hur livet sög för Brooke vid det tillfället.
Citera
2008-01-13, 19:19
Medlem
Igens avatar
Citat:
Såhär skrev jag:

Dra ned på alkoholen .

---

Bossiga kärringen är en bitch bara. Lär inte vara med så mycket mer tror jag, hon var bara ett redskap att visa hur livet sög för Brooke vid det tillfället.

JAAAAAAAAAAAAaaaa du skrev att modellen inte kickades utan assistenten som var fel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De jag har försökt få dig att fatta att en modell kickades inte en assistent.

Dra ner på alkoholen själv och tanka ner text till serien om du inte förstår bra engelska.
Citera
2008-01-14, 06:14
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
JAAAAAAAAAAAAaaaa du skrev att modellen inte kickades utan assistenten som var fel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De jag har försökt få dig att fatta att en modell kickades inte en assistent.

Dra ner på alkoholen själv och tanka ner text till serien om du inte förstår bra engelska.

Ah, jag tabbade mig. Men hur kan du vara så säker på att det är en modell som sparkades? Jag kommer inte ihåg om hon sade det eller ej.
Citera
2008-01-14, 10:50
Medlem
Igens avatar
Citat:
Ah, jag tabbade mig. Men hur kan du vara så säker på att det är en modell som sparkades? Jag kommer inte ihåg om hon sade det eller ej.

Ganska säger på att hon sa till Brooke att modellen inte funkade och kommer behövas sparkas. Då vart ju Brook ledsen därför tror jag att modellen är Rachel men de får vi se. Några här på fb sa ju att hon skulle vara med i nästa avsnitt
Citera
2008-01-14, 14:06
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ganska säger på att hon sa till Brooke att modellen inte funkade och kommer behövas sparkas. Då vart ju Brook ledsen därför tror jag att modellen är Rachel men de får vi se. Några här på fb sa ju att hon skulle vara med i nästa avsnitt

Okej, vi får helt enkelt se.
Citera
2008-01-14, 19:39
Medlem
Men när fan ska Mouth få straffa Brooke egentligen?

Nu har jag fan väntat länge nog!

Citera
2008-01-15, 05:07
Medlem
När kommer nästa avsnitt? totalt älskar denna serien asså.
Citera
2008-01-15, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skellington
När kommer nästa avsnitt? totalt älskar denna serien asså.

Borde finnas för nerladdning på onsdag morgon. Vänte lite, ska kolla....

MEN VÄNTA DÅ!

......

IMORGON BITTI! Med andra ord, varje onsdag!
Citera
2008-01-15, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pixbo7
Borde finnas för nerladdning på onsdag morgon. Vänte lite, ska kolla....

MEN VÄNTA DÅ!

......

IMORGON BITTI! Med andra ord, varje onsdag!

Alltså kan man ladda ner den på torsdag ditt pundhuvud
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in