Helt idiotiskt av dom att skjuta Q. Han har ju haft en alldeles för liten roll för att det ska påverka serien något. Hade varit bättre att bara låta honom få en basketkarriär någon annanstans om han nu inte ska vara med mer.
Helt idiotiskt av dom att skjuta Q. Han har ju haft en alldeles för liten roll för att det ska påverka serien något. Hade varit bättre att bara låta honom få en basketkarriär någon annanstans om han nu inte ska vara med mer.
Varför hade det varit bättre menar du? Det blev ju en perfekt snackis nu.
Brooke frågade ju milfen (kommer inte ihåg namnet) ifall hon hade en pistol, och polis anmäla ville hon ju inte heller göra
Tror att hon fattade att de va mamman som gjorde de så Brooke kommer nog döda henne
Varför hade det varit bättre menar du? Det blev ju en perfekt snackis nu.
Det blir så mycket såpa över det. Jag brydde mig knappt när han dog eftersom jag inte lärt känna karaktären riktigt. Sånt här rör bara till det. Hade varit bättre om han blivit skjuten när han skulle hjälpa Nathan eller något.