2007-02-17, 11:46
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arezon
Okej, har bara sett lite ströavsnitt av OTH men känner att jag egentligen behöver veta hur det går med basketen. Det senaste jag såg var att Nathan tydligen valt Duke, så kan någon spoila lite för mig, kommer de till college, fortsätter de med basketen osv?

Citera
2007-02-22, 18:58
Medlem
zajkos avatar
15:de avsnittet var hur bra som helst
Citera
2007-02-22, 19:55
Medlem
Strifes avatar
Var ett tag sen man skrev här inne, men ni ska veta att jag fortfarande har följt serien från min fåtölj.

Angående dagens avsnitt, så håller jag med föregående skribent, om att det varlysande avsnitt.

Något som jag dock tyckte var lite löjligt, var att Haley tog sexbandet så jävla hårt. Hon kände ju inte ens Nat'dog då, så hennes reaktion var lite överdriven. Sen verkar det även som att en försoning mellan Brooke och Peyton är på gång, vilket vore väldigt trevligt, då jag väntat länge på detta.

Man fattade att det inte skulle vara Lucas som ringde på dörren när de drog ut på det. Men att det skulle vara psycho Derek hade jag aldrig kunnat tro, utan trodde istället av något skäl att det var Brooke.

Väntar med spännig på nästa veckas upplösning!
Citera
2007-02-22, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strife
Var ett tag sen man skrev här inne, men ni ska veta att jag fortfarande har följt serien från min fåtölj.

Angående dagens avsnitt, så håller jag med föregående skribent, om att det varlysande avsnitt.

Något som jag dock tyckte var lite löjligt, var att Haley tog sexbandet så jävla hårt. Hon kände ju inte ens Nat'dog då, så hennes reaktion var lite överdriven. Sen verkar det även som att en försoning mellan Brooke och Peyton är på gång, vilket vore väldigt trevligt, då jag väntat länge på detta.

Man fattade att det inte skulle vara Lucas som ringde på dörren när de drog ut på det. Men att det skulle vara psycho Derek hade jag aldrig kunnat tro, utan trodde istället av något skäl att det var Brooke.

Väntar med spännig på nästa veckas upplösning!

Hur många avsnitt är det kvar?

Var det bara jag som verkligen kände att det är skulle vara psyko-derek?
Citera
2007-02-23, 14:01
Medlem
zajkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixbo7

hm jag vet inte :S, är det någon som vet om dom drar på med en säsong 5?
Citera
2007-02-24, 01:45
Medlem
icys avatar
Tyckte delen var riktigt bra, förutom slutet, som var riktigt dåligt. Hela Derek histiorian var inte ens rolig när den först utspelade sig. Skulle i så fall vara för att Peyton fick träffa sin riktiga brorsa, men att han kommer tillbaka ju riktigt meningslöst och trist.
Citera
2007-02-24, 01:54
Medlem
Citat:

Såg namnet på skådespelaren som spelar psykot-derek som guest star i början så jag var säker på att det var han i dörren eftersom han inte varit med tidigare under avsnittet
Det var ett riktigt bra avsnitt tycker jag, och jag håller med Strife om att Haley tog det lite väl hårt. Har alltid ogillat henne lite smått eftersom hon blir så sur på saker jag inte tycker är så farligt.
Citera
2007-02-28, 19:27
Medlem
när sänds nästa avsnitt?
Citera
2007-02-28, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youngheartattac
när sänds nästa avsnitt?

http://www.tvrage.com/One_Tree_Hill/episode_list

Verkar bli en del avsnitt. Fan va gött. Riktigt skönt.

Annars rekomenderar jag The Black Donnellys!
Citera
2007-02-28, 20:59
Medlem
Citat:
http://www.tvrage.com/One_Tree_Hill/episode_list

sänds det inte förens 11 april?!
Citera
2007-02-28, 20:59
Medlem
snakkes avatar
Citat:
Jag vill ha ett lyckligt slut för Mouth, men så kommer det nog inte att bli.

haha, jag tycker det är en självklarhet. Han har ju inte haft tur i kärlek en ända gång
Skulle gissa att han antingen blir ihop med Brooke eller så kommer någon gammal flamma in och vill försöka på nytt.
Citera
2007-03-08, 22:53
Medlem
Freddy85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snakke
haha, jag tycker det är en självklarhet. Han har ju inte haft tur i kärlek en ända gång
Skulle gissa att han antingen blir ihop med Brooke eller så kommer någon gammal flamma in och vill försöka på nytt.

Sätter 100 laxar på att han kommer sätta Nathans pillerberoende morsa samt Lucas moder, nu när han väl doppat den kommer inget stoppa grabben. Spänningen är olidlig ;D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in