• 1
  • 2
2013-07-10, 00:36
Bannlyst
Kvinnan trodde att hon satt och diskuterade upplägget för mordet på sin make med en yrkesmördare - i stället var det en förklädd polis och vartenda ord fastnade på film.
– Det är enklare än att skiljas, jag vill inte krossa hans hjärta, säger hon fnissande till den förklädda polisen.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17106442.ab

Hela videon: http://www.youtube.com/watch?v=Ix-hNxr9yp4

Vad tycker ni?!?!?! personligen så tror jag inte ens djävulen skulle ens göra något sånt! hon är 21 och har 2 barn! bara för 400.000 dollar vill hon döda sin man...och så ska hon betala 50.000 till yrkesmördaren(förklädd polis).Helt sinnessjukt hur hon kan vara så kall och skratta åt det.Som om det inte är en big deal!

vill inte dra alla tjejer åt en kant...men fyfan va pengar kan spela en så stor roll!!! vad vissa tjejer kan göra!

Vad tycker ni hon borde få för straff?
Senast redigerad av TrippleGreenX 2013-07-10 kl. 01:06.
Citera
2013-07-10, 00:44
Medlem
MaryBells avatar
Måste ju ha nån form för psykopatisk predisposisjon. Det här är ju inte normalen presis.
Citera
2013-07-10, 00:56
Medlem
kinesarsles avatar
Skrattet är förmodligen ett sätt att förtränga vad hon håller på med. Vid ca 7:00 och framåt märker man att hon inte alls är lika kall med det hela.

Men helt sinnessjukt är det. Fy fan.
Citera
2013-07-10, 00:57
Medlem
Blanzeflors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryBell
Måste ju ha nån form för psykopatisk predisposisjon. Det här är ju inte normalen presis.
Inte helt ovanligt heller...Människor kan sjunka riktigt lågt. Vi bedömer ofta andra med vår egen måttstock, och tror att de är som vi själva är. Det ska man akta sig för. Det finns många ruttna ägg i korgen.
Citera
2013-07-10, 01:00
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blanzeflor
Inte helt ovanligt heller...Människor kan sjunka riktigt lågt. Vi bedömer ofta andra med vår egen måttstock, och tror att de är som vi själva är. Det ska man akta sig för. Det finns många ruttna ägg i korgen.

Nä, det är ju d enklaste at förstå andra med utgångspunkt i sig själv. Men det blir ju ochså helt fel.
Citera
2013-07-10, 01:00
Bannlyst
Vad ska vi diskutera? Det finns sådana människor i alla grupper, men de är ej många.
Edit: Jag pratar naturligtvis ur egen erfarenhet. Ni kanske har mött fler.
Citera
2013-07-10, 01:05
Medlem
Infogas avatar
Vilken serriös yrkesmördare talar ansikte mot ansikte med sina kunder och i klarspråk om vad som ska hända?
Citera
2013-07-10, 01:05
Medlem
Väldigt upprörande klipp. Kvinnan är ju totalt likgiltig inför vad hon håller på med.
Senast redigerad av Schlampa 2013-07-10 kl. 01:11.
Citera
2013-07-10, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infoga
Vilken serriös yrkesmördare talar ansikte mot ansikte med sina kunder och i klarspråk om vad som ska hända?

Hon såg rätt okunnig ut inom det området... Tror dessutom att allt han sa/alla frågor han ställde enbart var för att samla bevis.
Citera
2013-07-10, 01:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Infoga
Hur brukar de göra? Cryptocat?
Jag är inte sarkastisk, utan vill endast veta hur saker försiggår.
Citera
2013-07-10, 02:38
Medlem
-TheDon-s avatar
Hoppas hon får döds straff eller livstids fängelse.
Citera
2013-07-10, 03:49
Medlem
Nazists avatar
Jag får intrycket att de flesta kvinnor som mördar (direkt eller indirekt) sina makar i USA gör det enbart på grund av life insurance stålarna. Finns hur mycket sådana historier som helst. Om jag skulle bo där med en kvinna så skulle jag definitivt inte våga teckna en livförsäkring. USA är, trots allt, ett relativt sjukt jävla land, när allt kommer omkring.

Jag hoppades för övrigt att polisen skulle konfrontera henne med sin rätta identitet när jag såg klippet, hela nio minuter men det skedde aldrig. Det är även intressant att hon uppvisar tecken på ånger/obeslutsamhet i slutet, och jag får uppfattningen att detta sker i precis samma stund där hon verkar titta rakt in i kameran. Var det någon annan som noterade det? Är lite trött just nu, men kan gräva fram timestamp när det sker, om inte ni hittar det. Kände hon på sig att hon var illa ute och drog till med tårarna?

Jag är även nyfiken på att höra mer från makens synvinkel. Han verkar uppenbarligen plädera för att hon ska slippa fängelse, när jag googlat runt lite på Julia Merfeld, som kvinnan heter. Vilket gör det nästan än mer bisarrt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in