Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-09, 17:05
  #1
Medlem
BMWs54s avatar
Tjena!
Hur länge varar ämnena (Spice) i kroppen? Finns det någon chans att de upptäcker iom att jag testas på ett stort sjukhus med avancerade "apparater"?

Tackar för svar!
Citera
2013-07-09, 17:45
  #2
Medlem
Basfrostens avatar
Är osäker, men typ 2 veckor innan allt är ur kroppen?
Citera
2013-07-09, 18:36
  #3
Medlem
suspectrums avatar
Spice är inget ämne, menar du original-produkten spice eller 'spice'? Om det är gatu-spice du pratar om syns det sannolikt inte ö.v.h.
Har hört olika från personal med anknytning till testerna på karolinska, men det högsta jag hört var 5 dagar. Verkar dock som att den allmäna uppfattningen är cirka 2 dygn.
Citera
2013-07-09, 19:41
  #4
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basfrosten
Är osäker, men typ 2 veckor innan allt är ur kroppen?


Det kommer definitivt inte synas i 2 veckor efter en gångs rökning av en syntetisk cannabinoid. snarare 1-4 dagar som mest. och sedan spelar bara detta någon roll om du rökt en illegal cannabinoid såsom någon gammal JWH klassiker eller AM osv osv osv.

Har du rökt en sketen gatu mix gjord på en laglig substans så kommer du klara dig utmärkt
Citera
2013-09-16, 00:09
  #5
Medlem
Dansken1993s avatar
Om man har delat på 15g (3 personer) spice över en helg å har piss på beroende center veckan därpå, är man torsk då? har ingen aning va de är för spice bara att de är billigt svart å potent, mestadels hjärndö på de..

mitt jobb kräver att man är ren därför undrar jag
Citera
2013-09-16, 00:19
  #6
Medlem
Jag har för mig att de måste använda en speciell när de ska analysera spice, finns inte med i standardproverna änsålänge om de nu inte söker efter specifikt spice för de är nämligen fortfarande dyra.
Citera
2013-09-16, 00:26
  #7
Medlem
Dansken1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Jag har för mig att de måste använda en speciell när de ska analysera spice, finns inte med i standardproverna änsålänge om de nu inte söker efter specifikt spice för de är nämligen fortfarande dyra.


jag pinkade positivt på cannabis en gång å pissat rent sen dess men ska på igen nu denna vecka för jag ska prata med nån beroende sak, sisst jag pissa kolla jag lite va dom kollar för nå å de va allt från cannabis till amfetamin :/ men såg aldrig nå spice där men dom kanske kallar de nå anorlunda :/

aja jag hoppas jag klarar mig iaf annars blir man av me jobbet man bara haft 1 vecka...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback