2013-07-09, 08:50
Medlem
Vet inte redan om det finns här bland alla ämnen.
Men dela med er av hur era tre och fyrkanter har varit
Citera
2013-07-09, 09:54
Medlem
Skitbra, skiyroligt!
Citera
2013-07-09, 18:52
Medlem
Riktigt nice
Citera
2013-07-09, 18:55
Medlem
Sexuellt var det inget speciellt. Spände på en tjej tillsammans med en polare och vi garvade mest hela tiden så det var mest roligt faktiskt.
Citera
2013-07-09, 19:39
Medlem
Riktigt bra, 2 kukar är aldrig fel
Citera
2013-07-09, 21:10
Medlem
envaldigtvackerdags avatar
Tja den ena blev avsugen, den andra doggade vaginan/röven, sen bytte vi ibland. Ganska tråkigt sex egentligen, dock en riiiiktig screamer.

Som kille är det mest en grej man gör för att kunna säga att man sagt det, typ. Det blir ju inte skönare liksom...
Citera
2013-07-09, 21:32
Medlem
InkMeBabys avatar
Helt klart det bästa jag varit med om när det kommer till sex.
Citera
2013-07-10, 00:32
Medlem
ojdos avatar
Mycket trevligt att kunna läsa om era upplevelser med detaljerat, jag ber er inte skriva noveller men bättre kan ni ! Spännande
Citera
2013-07-10, 01:06
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Riktigt bra, 2 kukar är aldrig fel
Drömmer om det, men har inte lyckats bli av än...
Citera
2013-07-10, 13:02
Medlem
Bästa jag/vi vet
Citera
2017-02-27, 20:38
Medlem
Divadodgers avatar
Kapar sjukt gammal tråd. No hate (peacebrotherloveeachotherochalltsåntdär).

Jag kan inte riktigt släppa en tanke som väcktes till liv på krogen i helgen. Det här är verkligen ingen sexdröm för mig, men är en väldigt nyfiken person.

Jag blev nämligen erbjuden att delta i en fyrkant med två män jag inte känner samt en tjejkompis (som i sin tur känner männen).

Jag tackade nej för att det känns lite sisådär att det är just en tjejkompis.

Vad är er erfarenhet? Kan en sån här grej "förstöra" en vänskap? Är det svårt att gå tillbaka sin "vanliga" vänskap efteråt? Era erfarenheter?
Citera
2017-02-28, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divadodger
Kapar sjukt gammal tråd. No hate (peacebrotherloveeachotherochalltsåntdär).

Jag kan inte riktigt släppa en tanke som väcktes till liv på krogen i helgen. Det här är verkligen ingen sexdröm för mig, men är en väldigt nyfiken person.

Jag blev nämligen erbjuden att delta i en fyrkant med två män jag inte känner samt en tjejkompis (som i sin tur känner männen).

Jag tackade nej för att det känns lite sisådär att det är just en tjejkompis.

Vad är er erfarenhet? Kan en sån här grej "förstöra" en vänskap? Är det svårt att gå tillbaka sin "vanliga" vänskap efteråt? Era erfarenheter?

Jag har inte erfarenhet i excact denna situation men om du ligger med en vän så blir relationen aldrig densamma den blir antingen bättre eller sämre men inte densamma. I situationen som du beskriver tror jag att ett scenario skulle kunna bli avundsjuka från din tjejkompis sida om det skulle visa sig att du är mer populär än henne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in