• 1
  • 2
2005-06-13, 13:35
Medlem
Raouls avatar
Allvarligt talat, nu har mången god FB:are skyfflat dynga över Ken Lennard och hans framträdande i femman. Folk får tycka vad de vill för min del, tror mest det är usla korthustlare som inte inser att det han säger är rätt - men det går att förlora även om du spelar med oddsen. Ganska enkelt faktiskt.

Men vad jag undrar är om någon lirat med honom på nätet? Var någonstans i så fall? Vad är hans nick? Top hat? Läste nånstans att han rekommenderade martinspoker, men tolkade det som om han var sponsrad.
Citera
2005-06-13, 14:33
Medlem
Billy13s avatar
Jag tror faktiskt att han har bytt till Sock_eater nu.
Citera
2005-06-13, 14:36
Medlem
Raouls avatar
Citera
2005-06-13, 16:00
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Men vad jag undrar är om någon lirat med honom på nätet? Var någonstans i så fall? Vad är hans nick? Top hat? Läste nånstans att han rekommenderade martinspoker, men tolkade det som om han var sponsrad.

Ken spelar bl.a. på b2b (24hpoker, unibet, martinspoker) under nicket Tretjack

Och ja Ken är en av medlemmarna i Team Martinspoker, det är väl han, kniven, alex, cecilia n, legato med flera
Citera
2005-06-13, 16:54
Medlem
Raouls avatar
Har du sett honom hos Laddies?
Citera
2005-06-13, 19:01
Medlem
Martinsons avatar
Spelar han ens på Internet? Han verkar negativ till att spela på Internet övh.
Citera
2005-06-13, 21:49
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinson
Spelar han ens på Internet? Han verkar negativ till att spela på Internet övh.

Jo det är möjligt att han inte spelar på nätet utan att han bara låtsas ha ett nick som stundtals är inne o spelar *suckar*

ngn tankeverksamhet bakom ditt inlägg eller bara ännu ett i raden "vi har en åsikt om Ken för att han är på Tv"?
Citera
2005-06-14, 11:06
Medlem
Martinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Jo det är möjligt att han inte spelar på nätet utan att han bara låtsas ha ett nick som stundtals är inne o spelar *suckar*

ngn tankeverksamhet bakom ditt inlägg eller bara ännu ett i raden "vi har en åsikt om Ken för att han är på Tv"?

Öhh.. nää jag bara undrade.. eftersom jag vet att han har sagt att inte gillar att spela på Internet, eftersom det saknar spänning.

Ken är en rolig prick, tycker jag.
Citera
2005-06-14, 11:33
Medlem
hazard simpsons avatar
Ken är ibland på unibet som Tretjak. Varje gång jag har sett honom har han förlorat ganska mycket. Jag vet att många proffs tycker han är ganska dålig. Inte många proffs har respekt för honom längre. Lätt att läsa enligt en del som spelar mot honom. Själv tycker jag han säger lite suspekta saker på femmans poker. Så fort någon har ett klätt kort skriker han HÖJ. Inte alltid rätt att göra det. Måste spela på taktik ibland, något han verkar sakna.
Men vad fan vet jag? Jag är ju bara en glad amatör. eller.....
Citera
2005-06-14, 14:11
Medlem
Martinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Ken är ibland på unibet som Tretjak. Varje gång jag har sett honom har han förlorat ganska mycket. Jag vet att många proffs tycker han är ganska dålig. Inte många proffs har respekt för honom längre. Lätt att läsa enligt en del som spelar mot honom. Själv tycker jag han säger lite suspekta saker på femmans poker. Så fort någon har ett klätt kort skriker han HÖJ. Inte alltid rätt att göra det. Måste spela på taktik ibland, något han verkar sakna.
Men vad fan vet jag? Jag är ju bara en glad amatör. eller.....

Hehe, precis. En glad amatör är i alla fall jag. Man får väl spela ett parti poker mot Ken och se om man vinna något...
Citera
2005-06-14, 16:26
Medlem
Ken han gör iaf. sina $$$. Så om han är dålig så är han isf. väldigt skicklig på att hitta motståndare som är sämre än honom...
Citera
2005-06-14, 16:47
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wanted90
Ken han gör iaf. sina $$$. Så om han är dålig så är han isf. väldigt skicklig på att hitta motståndare som är sämre än honom...

och precis samma sak kan man säga om möller
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in