Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-07-08, 21:32
Medlem
Hejsan!
Har ny dator och har film på den som jag vill se via tv..
har lagt över den till en hårddisk från samsung som stödjer NTFS? som min tv inte gör,, alltså kan jag inte se på filmen via hårddsiken, kan jag istället föra in datorn till tv via antingen en hdmi kabel eller usb kabel och kolla på filmen utan att det tar skada?
Enklast och bäst hade varit om man bara hade kunnat ta en hdmi kabel istället för usb från hårddsiken och in i tv men vet inte om det funkar..?
2013-07-08, 21:37
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stirres
kan jag istället föra in datorn till tv via antingen en hdmi kabel ..?

Ja

Citat:
eller usb kabel

Nej

Citat:
Enklast och bäst hade varit om man bara hade kunnat ta en hdmi kabel istället för usb från hårddsiken och in i tv men vet inte om det funkar..?

Glöm det.
2013-07-08, 22:33
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Hejsan!
Har ny dator och har film på den som jag vill se via tv..
har lagt över den till en hårddisk från samsung som stödjer NTFS? som min tv inte gör,, alltså kan jag inte se på filmen via hårddsiken, kan jag istället föra in datorn till tv via antingen en hdmi kabel eller usb kabel och kolla på filmen utan att det tar skada?

Och dessa frågor ställs i den stora tråden om TV - dator -> https://www.flashback.org/t1513892

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in