Flashback bygger pepparkakshus!
2013-07-08, 19:02
Medlem
Basfrostens avatar
Alla känner nog till Kardus, men finns det fler? Vilka är de och hur smakar dem?

Som snusfantast kan jag vara stolt över att ha snusat igenom hela Swedish Matchs sortiment, men nu vill jag ha exklusivitet! Lista och diskutera snussorter man inte ser varje dag.
Citera
2013-07-08, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basfrosten
Alla känner nog till Kardus, men finns det fler? Vilka är de och hur smakar dem?

Som snusfantast kan jag vara stolt över att ha snusat igenom hela Swedish Matchs sortiment, men nu vill jag ha exklusivitet! Lista och diskutera snussorter man inte ser varje dag.
Vet inte vad den hette men farsan fick en lössnus i trälåda som kosta ca 50 spänn. Såg ut som massa barr och smaka skit
Citera
2013-07-08, 19:36
Medlem
Romeo och juliet och monte christo anses vara exklusiva, dom ser jag sällan folk använda. Monte christo måste jag säga smakar bra!
Citera
2013-07-08, 19:50
Medlem
Basfrostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbzy
Vet inte vad den hette men farsan fick en lössnus i trälåda som kosta ca 50 spänn. Såg ut som massa barr och smaka skit
Det är nog Kardus, säljs endast 500 ex per år.
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelarge
Romeo och juliet och monte christo anses vara exklusiva, dom ser jag sällan folk använda. Monte christo måste jag säga smakar bra!
Måste prövas!
Citera
2013-07-08, 19:52
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:

De kostar precis lika mycket som en vanlig dosa, vet inte om man kan kalla dem exklusiva (?)
Citera
2013-07-08, 20:21
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Rent skit. Ettan är ett exklusivt snus sedan 1822 inga större förändringar då som idag.
Citera
2013-07-08, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
De kostar precis lika mycket som en vanlig dosa, vet inte om man kan kalla dem exklusiva (?)
Förut gjorde dom inte det, vet dock inte hur det är nu, men dom lanseras som ett exklusivt snus idag! Värt för TS att testa iaf.
Citera
2013-07-08, 20:49
Medlem
http://www.snusbolaget.se/montecristo-portionssnus.html har bytt namn såg jag nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in