2013-07-08, 01:18
Medlem
Tänkte att vi startar en rolig tråd om vad ni trodde skulle hända när ni gjorde nåt för första gången då man alltid har skumma tankar om nåt man är lite rädd för kanske. Det kan handla om ALLT möjligt. Kan dela med mig om ett par skumma tankar jag hade första gången jag skulle göra nåt. Kanske inte så värst roligt för er men för mig är det. I alla fall så när jag förstå gången fick en moppe (13 år) och skulle ta av motorn för att trimma den så trodde jag att det skulle komma ut en orm eller annat djur som gömt sig i vevhuset. Haha helt random så där. En annan grej var när jag första gången skulle öppna upp en stationär dator och trodde att den skulle sprängas om jag råkade röra nåt kretskort eller koppla fel. Så jag hade allt i dubbelt på mig när det gällde kläder för att om det skulle brinna så skulle jag inte bränna mig så värst.

Jaja ni fattar vad det handlar, dela med er av er förstagångstankar.
Citera
2013-07-08, 01:23
Medlem
TerrorSnusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varaio
Tänkte att vi startar en rolig tråd om vad ni trodde skulle hända när ni gjorde nåt för första gången då man alltid har skumma tankar om nåt man är lite rädd för kanske. Det kan handla om ALLT möjligt. Kan dela med mig om ett par skumma tankar jag hade första gången jag skulle göra nåt. Kanske inte så värst roligt för er men för mig är det. I alla fall så när jag förstå gången fick en moppe (13 år) och skulle ta av motorn för att trimma den så trodde jag att det skulle komma ut en orm eller annat djur som gömt sig i vevhuset. Haha helt random så där. En annan grej var när jag första gången skulle öppna upp en stationär dator och trodde att den skulle sprängas om jag råkade röra nåt kretskort eller koppla fel. Så jag hade allt i dubbelt på mig när det gällde kläder för att om det skulle brinna så skulle jag inte bränna mig så värst.

Jaja ni fattar vad det handlar, dela med er av er förstagångstankar.

Första gången jag skulle köra farsans diesel så fick jag för mig att den skulle dra iväg om man inte hade stenhård koll på kopplingen, vilket också stämde men det var lätt att lära sig att kontrollera.
Citera
2013-07-08, 01:28
Medlem
På den gamla goa moppetiden knyckte jag den en gång när jag var 14. Var livrädd för att något skulle hända och ja, trillade till slut
Citera
2013-07-08, 01:29
Medlem
Basfrostens avatar
Trodde jag skulle spy när jag tog min första snus och cigarett, vilket också hände.

Sen när jag skulle ha sex för första gången trodde jag att jag skulle komma efter 4 sekunder (Magnus Uggla ) vilket OCKSÅ hände.

När jag körde upp trodde jag att jag skulle bli kuggad, men DET blev jag inte!
Citera
2013-07-08, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basfrosten
Trodde jag skulle spy när jag tog min första snus och cigarett, vilket också hände.

Sen när jag skulle ha sex för första gången trodde jag att jag skulle komma efter 4 sekunder (Magnus Uggla ) vilket OCKSÅ hände.

När jag körde upp trodde jag att jag skulle bli kuggad, men DET blev jag inte!

men vadå, hade du lika med snus i käften som han i Terrorsnusens avatabild? för då kan jag fatta
Citera
2013-07-08, 01:56
Medlem
Basfrostens avatar
Citat:
men vadå, hade du lika med snus i käften som han i Terrorsnusens avatabild? för då kan jag fatta
Haha, det vore nåt!

Nä, men jag var full och mådde redan piss, och fick en lös prilla av en köttbulles storlek i näven att stoppa i käften. Då mådde man...
Citera
2013-07-08, 01:58
Medlem
Jag kommer ihåg ungefär första gången jag skulle titta på en skräckfilm. En utav de första jag någonsin såg var mirrors. Jag tittade mig inte i spegeln på flera månader efter det. Fick sluta sminka mig ett tag och slutade fixa mig framför spegeln. En snabb titt efter man tvättat sig på morgonen, det var allt. Trodde det skulle sluta samma sak för mig som i filmen.
Citera
2013-07-08, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basfrosten
Haha, det vore nåt!

Nä, men jag var full och mådde redan piss, och fick en lös prilla av en köttbulles storlek i näven att stoppa i käften. Då mådde man...

illa . förstå gången jag tog en snus trodde jag inte ens att man kunde må illa. men efter 10 min och åkandes i en sliten opel från 70 talet utan ac och mitt under en solig dag så kände jag mig inte så värst fräsh. så sen den dess kan jag tillägga att jag snusar, om än mer tolerant och fräsh. haha
Citera
2013-07-08, 02:09
Medlem
Basfrostens avatar
Citat:
illa . förstå gången jag tog en snus trodde jag inte ens att man kunde må illa. men efter 10 min och åkandes i en sliten opel från 70 talet utan ac och mitt under en solig dag så kände jag mig inte så värst fräsh. så sen den dess kan jag tillägga att jag snusar, om än mer tolerant och fräsh. haha
Samma här.

Ciggen var roligare, samma fest, med munnen fylld med snus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in