2013-07-06, 22:54
Bannlyst
På senare år har flashback vid ett flertal tillfällen refererats i media som något positivt (dock inte på Aftonbladet). Bla hur flashback använt för att avslöja fusk inom bildbehandling (naturfotografen, strippklubb kungen), insamling till musikhjälpen och reportage om utvalda användare (bla Gammal hårdrockare). Ibland är det över 50 000 online. Håller aftonbladets svurna ärkefiende på att bli folklig?
Citera
2013-07-06, 23:01
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pony-pazzo
På senare år har flashback vid ett flertal tillfällen refererats i media som något positivt (dock inte på Aftonbladet). Bla hur flashback använt för att avslöja fusk inom bildbehandling (naturfotografen, strippklubb kungen), insamling till musikhjälpen och reportage om utvalda användare (bla Gammal hårdrockare). Ibland är det över 50 000 online. Håller aftonbladets svurna ärkefiende på att bli folklig?

Lite grann kanskje, men det kan väl vara positivt ochså?
Citera
2013-07-06, 23:26
Medlem
Lyxlirares avatar
Har inte sett någon stor förändring under de år jag varit här, men det känns som att det sakta blir ett mer accepterat forum.
Citera
2013-07-07, 00:35
Medlem
HumpingDogs avatar
Håller flashback på att bli folkligt?

Så klart det blir mer folkligt. Det är ju fler och fler som inser att de får den infon de saknar i tidningar. Aftonbladet vill ju helst vara ensamma om att sprida info eller skall vi säga propaganda. Kul när deras lögner blir avslöjade här på FB. Senast var väll när de påstod att det var de som avslöjat kattmördaren?
Citera
2013-07-07, 17:00
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxlirare
Har inte sett någon stor förändring under de år jag varit här, men det känns som att det sakta blir ett mer accepterat forum.

Du har inte märkt att det är mer medlemmar här och en stadig ström registrerar sig hela tiden, väldigt mycket nu under sommarlovet också? Jag har varit med i tio år nu och sett stora förändringar, och Nyheter24's intervjuer bidrog ju också med folkligheten, forumet hamnade i de fina rummen fast på Internets skamfläck till nyhetsrapportering.
Senast redigerad av Rakii 2013-07-07 kl. 17:04.
Citera
2013-07-07, 17:13
Medlem
Bengrots avatar
Det vore förödande om så skedde.
Citera
2013-07-07, 17:14
Medlem
gato12s avatar
Folkligt är väl att ta i men accepterat skulle jag nog sträcka mig till.
Citera
2013-07-07, 19:03
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Det vore förödande om så skedde.

Varför då?
Citera
2013-07-07, 20:34
Medlem
Krickerts avatar
774 408 medlemmar,så nästan 10% av Sveriges befolkning är medlemmar.
Det säger väl en del.
Citera
2013-07-07, 20:38
Medlem
fiskmasen99s avatar
Och i snitt ha folk två konton? Det ger 335000 medlemmar och ~4% av befolkningen
Citera
2013-07-07, 20:46
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskmasen99
Och i snitt ha folk två konton? Det ger 335000 medlemmar och ~4% av befolkningen

Multipla konton är ju förbjudet nuförtiden, men jag kan tänka mig att många här har haft ett annat konto tidigare som ligger kvar och skvalpar. Och tar man med det i funderandet här så tippar jag på 5-6 hundra tusen fysiska användare.
Citera
2013-07-07, 21:47
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Multipla konton är ju förbjudet nuförtiden, .

Nä, men väl "missbruk av alternativa konton".

Även om det finns mycket luft i siffrorna tror jag att alla som varit här under några sett rätt stora förändringar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in